הפנינג טבע בגבעות הדרומיות

24/01/2019 י"ח שבט תשע"ט

כ-6,000 משתתפים הגיעו בשבת האחרונה (19.1.19) להפנינג המסורתי בגבעות הדרומיות של מודיעין והצטרפו לאלפי מבקרים מאירועים קודמים. המבקרים נהנו ממסלול טיול מרהיב בין פרחים ובוסתנים, שרידים יישוב קדומים ונופים עוצרי נשימה, הדרכות לאורך המסלול לכל הגילאים, מתחם מרכזי ובו פינות יצירה, תה ופיתות על הסאג' וסיורי מבוגרים בהדרכת בכירי החברה להגנת הטבע.

"אני מאושרת וגאה לראות כל כך הרבה אנשים שאכפת להם מהטבע המקומי במודיעין וסביבתה, והגיעו על מנת לטייל אך גם במטרה לשאול שאלות ולברר סוגיות חשובות הנוגעות לחיים של כולנו. אני מודה לעיריית מודיעין על הסיוע ומימון הסעות למטיילים הרבים, ביחד נתמוך בשמירת הגבעות כאתר טבע פראי ונדיר במרכז הארץ וטיפול נכון יותר בסוגיית חיות הבר הנכנסות לעיר", אומרת אביטל יוגב, מנהלת קהילת מודיעין בחברה להגנת הטבע.

הפנינג טבע בגבעות הדרומיותהפנינג טבע בגבעות הדרומיות

בשנה האחרונה מייצגת העיר מודיעין את הקונפליקט בין העיר המתפתחת, בלב המסדרון האקולוגי, לבין ערכי הטבע - חי, צומח, ערכי טבע ונופי בראשית.

הדוגמא האקטואלית ביותר למתח שבין עיר לטבע, היא רותי הצבועה, שבשנה האחרונה מצאה בית ברחובות העיר והפכה לאייקון שמירת טבע ומודעות סביבתית. אנשי קהילת מודיעין והסביבה של החברה להגנת הטבע מינפו את ההזדמנות ופתחו לרותי פרופיל פייסבוק, בו עדכנו דרך עיניה על אורחות חייהם של הצבועים, הסיבות שבגללן בחרה רותי לגור דווקא בעיר ועוד.



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד