הכשרה לשעת חירום

21/02/2019 ט"ז אדר תשע"ט

כחלק מהכשרת מכלול אוכלוסייה בחירום עברו האגף לשירותים חברתיים בעירייה יחד עם השירות הפסיכולוגי החינוכי, הכשרה בת יומיים, למצבי שעת חירום כדוגמת, רעידת אדמה, מלחמה, פיגוע רב נפגעים ועוד.

ייחודה של ההכשרה היה בכך שלראשונה, היה שימוש בידע והמומחיות המקצועית של אנשי מכלול החירום, שידרשו לתת מענה לצרכים חברתיים ופסיכולוגיים של התושבים במצבים אלו.

הכשרה לשעת חירוםהכשרה לשעת חירום

הכשרת מכלול האוכלוסייה כללה ביום האימונים הראשון, הנחיה והרצאות של ראשי צוותי החירום, שהתמקדו בהיכרות עם הצוותים וצרכיהם בשעת חירום. ביום האימונים השני, התקיימה הרצאה של פרופ' מול להד, ממובילי תפיסות ההתערבות בשעת חירום בישראל ובעולם, אשר עסקה בכלים ומיומנויות לסיוע ראשוני לנפגעי טראומה וחרדה, וכן, התמודדות עם העידן הדיגיטלי והשלכותיו הרגשיות בשעת חירום.

את ההכשרות הובילו אגף הביטחון ושירותי חירום יחד עם יחידת הפיתוח, תכנון והדרכה במנהל משאבי אנוש והן מהוות חלק חשוב, באימונים וההדרכות הנעשות לאורך השנה בעירייה, על מנת להיערך באופן אופטימאלי למצבי שעת חירום. היערכות זו כוללת הפעלת מספר מכלולים של אגפים ונציגים בעירייה, אשר יעניקו מענה לתושבים בהפעלת שירותים חיוניים, במשימות מוגדרות מראש ובטיפול בחוסן הקהילתי.



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד