יום האישה עם העולים החדשים

21/03/2019 י"ד אדר ב תשע"ט

כמדי שנה, חוגגת מחלקת הקליטה באגף לשירותים חברתיים בעירייה, את יום האישה הבינלאומי יחד עם העולים החדשים בעיר. מדובר במסורת בת 20 שנה, ובאירוע נכחו נחמיה חתוכה, מנהל מחוז תל אביב והמרכז במשרד הקליטה, מנהלת מחלקת הקליטה, רוזיטה ברלין וחברת המועצה, נגה כץ רפפורט, מחזיקת תיק הקליטה, אשר בירכו את העולים.

כ-150 עולים חדשים השתתפו באירוע, דוברי שפות שונות, בהן, רוסית, אנגלית, ספרדית וצרפתית. האירוע התחיל בתצוגת אופנה שאורגנה כולה על ידי עולה חדשה מספרד, לוסי לרר. רוב הדוגמניות היו גם הן, עולות חדשות ממדינות שונות, אשר תרמו מזמנן כדי לעזור בהפקת התצוגה. בהמשך הערב, נערכה תכנית מוסיקלית מהנה עם שלוש זמרות אופרה ששרו קטעים של אפורות מוכרות לצד שירים עממיים.

יום האישה עם העולים החדשיםיום האישה עם העולים החדשים

נגה כץ רפפורט, מחזיקת תיק הקליטה: "גולדה מאיר אמרה פעם משפט גאוני: "התנועה לשחרור האישה היא שטות אחת גדולה. גברים הם אלו המופלים לרעה. הם אינם יכולים להוליד ילדים, וסביר להניח שאף אחד לא יעשה דבר בנדון". זה הציטוט שהקראתי לעולות החדשות תוך הסבר שהכל עניין של זווית, אישה מצליחה היא אישה שמציבה לעצמה את היעדים שמתאימים לה ועומדת בהם. זה יכול להיות קריירה, אך זה יכול להיות גם אמא במשרה מלאה או שילוב. אל לנו לתת לחברה להכתיב לנו מהי הצלחה, אנו נקבע לעצמנו את המתאים לנו ביותר."



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד