מצטרפים למיזם אפשריבריא

28/03/2019 כ"א אדר ב תשע"ט

לאחרונה, הצטרפה עיריית מודיעין מכבים רעות למיזם "אפשריבריא" המופעל על ידי משרד הבריאות. העירייה נבחרה יחד עם עוד 29 רשויות מקומיות, שיזכו לתמיכת משרד הבריאות לקידום אורח חיים בריא בקרב תושבי העיר.

בחירתה של העירייה להצטרפות למיזם, היא תולדה של מספר תכניות בריאות אותן רקמה יחידת הבריאות בשיתוף עם אגפים שונים בעירייה, והן יזכו לתמיכה כספית של 50% על ידי משרד הבריאות ו-50% במימון העירייה.

התכניות כוללות הצללה למתקני הכושר בחלק מפינות הכושר בטבע, השתלמות לסייעות וגננות הצהרונים של עמותת סחלבים בנושא מזון בריא והקניית הרגלי אכילה בריאים לילדים, פעילות ספורט חווייתית להורים ולילדים, סדנאות תזונה לגמלאי העיר שיקבלו כלים מעשיים ומתכונים לתבונה נכונה, סדנאות תזונה בריאה לעולים חדשים, עריכת יום שיא בבתי הספר היסודיים בנושא תזונה בריאה, עלון דיגיטלי חודשי לתושבים עם מידע מגוון בנושא בריאות ועוד.

יוגה בפארק צילום להמחשהיוגה בפארק צילום להמחשה

מיכל אלימלך, מנהלת יחידת הבריאות מסרה כי בקרוב, יתקיימו פעילויות ספורט משותפות להורים וילדים שיהוו הסנונית הראשונה של המיזם. הפעילויות יערכו בשיתוף עם מחלקת הספורט. כמו כן, יתקיימו בקרוב סדנאות תזונה לעולים חדשים וגמלאים.

פרופ' איתמר גרוטו, משנה למנכ"ל משרד הבריאות: "אפשריבריא בעיר" רותמת את הרשויות המקומיות להאצת מהלכי קידום בריאות במרחב הציבורי. מודיעין מכבים רעות יחד עם הרשויות הנוספות שהצטרפו, יוצרת סטנדרט חדש של מחויבות לבריאות ואיכות חיי התושבים."

ברוך בוחניק, מחזיק תיק הבריאות: "אני שמח לראות "שחושבים ומדברים בריאות" אינה רק אמירה, ומתחילים לראות תקצוב ראשוני ממשרד הבריאות והעירייה בנושא. אני מאמין שככל שניצור אווירה ושיח סביב בריאות, כך נראה שיפור מתמיד באורח החיים של התושבים ולכן, נושא הבריאות יהיה פרויקט דגל בשנים הקרובות בעיר, עם כל המשתמע."



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד