חוגגים 71 באירוע בין דורי

16/05/2019 י"א אייר תשע"ט

עשרות אזרחים ותיקים ותלמידי כיתות ד' מבית ספר ע"ש אילן רמון חגגו את יום העצמאות ה-71 למדינת ישראל באירוע בין דורי מיוחד שנערך במרכז הגמלאים בעמק האלה.

האירוע, פרי שיתוף פעולה של עמותת סחלבים, אגף קהילות בעירייה והעמותה למען הקשיש, החל בטקס במהלכו הוקירו וכיבדו המשתתפים את זכר חללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה וכן פעילות חווייתית משולבת לכבוד חגיגות יום העצמאות.

הפעילות שילבה קטעי שירה ונגינה כאשר ילדי בית ספר רמון אף הכינו הפתעה לאזרחים הוותיקים ושרו בפניהם את השיר "מתנות קטנות". לאחר מכן המשיכו כולם במסיבה ישראלית שכללה את השירים הישנים והטובים לצד שירים ישראלים חדשים. הילדים והאזרחים הוותיקים פיזזו יחד על הרחבה ולסיום, קינחו במאכל הישראלי ביותר- מנת פלאפל.

חוגגים עצמאות באירוע בין דורי מרגשחוגגים עצמאות באירוע בין דורי מרגש

מ"מ ראש העיר, שלמה פסי: "האירוע הבין דורי שהפך למסורת בעיר שלנו הוא אירוע חשוב שמפגיש את ילדי בית הספר עם דור המייסדים דווקא בימים שבין יום הזיכרון לשואה ולגבורה, יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה, שמתוכם דור המייסדים הביאו גאולה והגשימו את החזון היהודי של עם ישראל בארצו. במעמד החשוב הזה אנו מודים לכם על תרומתכם ומאחלים לכם לזכות וליהנות ולחגוג את יום העצמאות. מאחל בריאות טובה ושנשוב להיפגש במעמדים חגיגיים שכאלה."

מנהלת אגף קהילה בעירייה, זיוה אסא ברכה גם היא את המשתתפים: "המעמד הזה מיוחד, הצירוף של ילדי בית ספר רמון, דור העתיד שלנו, לצד אוכלוסיית הוותיקים של העיר שעשו ותרמו רבות פשוט מרגש. אלו החיבורים היפים ביותר וכולנו כאן כדי ללמד את הילדים קצת על ערכים ומסורת ולחגוג ביחד איתם את עצמאותנו. מאחלת לנו עוד אירועים ומפגשים כאלה כדי שנחלוק יחד רק דברים טובים."



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד