חידון התנ''ך העירוני

13/06/2019 י' סיון תשע"ט

טל מלאכי זוכה חידון התנ''ך. צילום: פז בר

טל מלאכי זוכה חידון התנ''ך. צילום: פז בר

החידון השנה היה בסימן אחדות ומנהיגות וחומר הלימוד היה ספר יהושע ושופטים. התלמידים הפגינו במהלך החידון, בקיאות רבה בחומר שהרשימה את צוות השופטים, שבראשו עמד תושב העיר, ידידיה מיוחס, זוכה חידון התנ"ך הארצי למבוגרים.

כחלק מההכנות לחידון ערך מיוחס מפגשי הכנה התלמידים שבסיום החידון הודו לו על עזרתו ואיחלו לו הצלחה בהתמודדות שלו בחידון התנ"ך העולמי.

מי שצבר את מירב הנקודות והוכתר לבסוף בתואר חתן התנ"ך העירוני מבתי הספר הממלכתיים דתיים לשנת תשע"ט, היה – טל מלאכי מבית ספר משואת נריה. למקום השני הגיע נעם יזרעאל מבית ספר אריאל.




בתואר כלת התנ"ך העירוני מבתי הספר הממלכתיים זכתה הדס שולב מבית ספר יחד. למקום השני הגיע אלון אוחיון מבית ספר רמון. בין המשתתפים בחידון היו ראש העיר, חיים ביבס, סגנו ומחזיק תיק החינוך, מויש לוי והמשנה לראש העיר, עמיעד טאוב.

מטרת החידון, המופק על ידי אגף תרבות ואירועים-תרבות יהודית ומנהל החינוך בעירייה, היא להעמיק את ידע התלמידים בתנ"ך תוך חיבור לערכים ומורשת.

הדס שולב זוכת חידון התנ''ך. צילום: פז ברהדס שולב זוכת חידון התנ''ך. צילום: פז בר

מויש לוי, סגן רה"ע ומחזיק תיק החינוך: "לימוד התנ"ך מהווה נדבך מרכזי בהכרת המורשת של עמנו. כל הכבוד לתלמידות ולתלמידים מכל בתי הספר שהשתתפו, על המאמץ הרב שהשקיעו ועל הידע הרב שהפגינו."

נגה כץ רפפורט, מחזיקת תיק תרבות יהודית: "החיבור של בתי"ס ממלכתיים לממלכתיים-דתיים, ללימוד מעמיק של התנ"ך הוא דבר נפלא בעיניי והידע שהפגינו המתמודדים מביא גאווה רבה למודיעין ולתושביה."



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד