פרס האזור למועדון רוטרי מודיעין

26/06/2019 כ"ג סיון תשע"ט

בטקס חגיגי של החלפת נגידי רוטרי ישראל שנערך בהרצליה השתתף גם אורח הכבוד, נשיא רוטרי העולמי, בארי ראסין. באירוע זה הוענק על ידי נגיד רוטרי ישראל היוצא, אלון בנדט ונשיא רוטרי העולמי, בארי ראסין פרס האזור למועדון רוטרי מודיעין. את הפרס בשם המועדון קיבלה נשיאת רוטרי מודיעין, שירלי מזרחי.

את הפרס קיבל המועדון על מיזם ייחודי של יצור יד מלאכותית לילדים ללא אצבעות כתוצאה מתסמונת A.B.S ותרומה משמעותית לקרן רוטרי שהנה הקרן הגדולה ביותר בעולם ומשמשת את הארגון למיזמים ברחבי העולם.

שירלי מזרחי מקבלת את הפרס

טקס הענקת פרס האזור למועדון רוטרי מודיעין. נשיאת מועדון רוטרי מודיעין, שירלי מזרחי (במרכז) מקבלת את הפרס מידי הנשיא העולמי של ארגון רוטרי, בארי ראסין (משמאל) ונגיד רוטרי ישראל היוצא, אלון בנדט.

יצוין כי בין השאר המועדון הוציא לפועל תחרות הנואם הצעיר לבתי ספר יסודיים, תחרות ציור בנושא בטיחות בדרכים לזכרה של תושבת העיר עינת זמיר ז"ל, היה שותף במיזם של עוד חמישה מועדוני רוטרי במחלקה הכירורגית ילדים בבית חולים שמיר (אסף הרופא), יזם קשרים בינלאומיים עם מועדוני רוטרי באוקראינה, רומניה וגרמניה, הוציא בני נוער למחנות קיץ בחו"ל ועוד.

בהמשך הערב קיבל על עצמו מתי הראל להוביל ולקדם את האזור כנגיד האזור לשנת 2019 – 2020.



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד