מארחים את ילדי הדרום במודיעין

16/12/2019 י"ח כסלו תש"פ

המסורת המבורכת של עמותת חממה שמארחת בכל קיץ את ילדי הדרום לפעילות מקסימה שכל כולה עזרה הדדית וקירוב לבבות נמשכת, כאשר עשרות מתושבי העיר לקחת חלק בפרויקט ונהנו, יחד עם בני משפחותיהם מחוויית התנדבות מכל הלב.

במהלך השבוע אירחו המשפחות את ילדי הדרום ויחד נהנו הילדים מפעילות חברתית והרבה פינוקים. בין השאר בילו הילדים בפארק המים רעות שאירח את הילדים, ביקרו בחוות סוסים ורכבו שם על סוסים, בבית סחלבים נהנו הילדים מצפייה בסרט ומג'אסט דאנס המוני. בערב ירדו כולם לפארק ענבה וציננו את החום בעזרת המזרקות בפארק ההפתעות שבמרכז הפארק.

אירוח ילדי הדרום. צילום באדיבות עמותת חממהאירוח ילדי הדרום. צילום באדיבות עמותת חממה

בין לבין נהנו הילדים מארוחות וכיבוד שקיבלו מארומה, מרולדין, ממכביס, מהמטבחון של סימה, פלאפל עופר ופיצה ציז, שהרעיפו ממטעמיהם לילדי הדרום שסיימו את הביקור בעיר במסיבה מרגשת שלהם ושל מארחיהם.

בעמותת חממה סיפרו השבוע כי ההתנדבות המפורסמת של תושבי מודיעין מכבים רעות לא פסחה גם על הפרויקט הנוכחי.

מנכ"לית עמותת חממה שהובילה את הפרויקט, יעל אלון יצחקי סיפרה כי כל מי שלקח חלק בפרויקט הזה הגיע בהתנדבות מלאה ובחרה להודות לכל העוזרים ובמיוחד לילדי העיר שקיבלו את החברים בזרועות פתוחות: "בכל פעם מרגש מחדש לפגוש משפחות הבוחרות לשים את ערך הנתינה במקום מרכזי בחייהן. העוצמה בלמידה זו היא ההשפעה על כל מרחב חיינו."



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד