נותנים באהבה

16/12/2019 י"ח כסלו תש"פ

ביום חמישי 14.11.19 יתקיים יריד ההתנדבות הגדול בעיר, "נותנים באהבה '" משעה 16:30 עד 19:00 בקניון עזריאלי קומה ב'. היריד מתקיים בשיתוף פעולה עם קניון עזריאלי זו השנה האחת עשרה, והפך זה מכבר, למסורת עירונית.

גם השנה, ישתתפו עשרות רבות של ארגוני מתנדבים ביריד, שיתפרשו בקניון ויציגו את עשייתם לתושבים. כמו כן, יציגו ביריד ארגונים ועמותות אשר מגייסים מתנדבים לפעילותם וזוהי הזדמנות עבור תושבים שמעוניינים להתנדב בתחומים שונים.

בעיר פועלים כ-90 ארגונים ועמותות המסייעים לכלל רבדי האוכלוסייה ובהם קשישים וגמלאים, תושבים בעלי צרכים מיוחדים, משפחות נזקקות, מחלות סופניות, ייעוץ לאזרח, סיוע לנשים, דוברי שפות זרות, משפחות שכולות, בריאות הנפש, ציוד רפואי , מזון לתינוקות, סיוע לנוער בסיכון ועוד תחומים רבים. בכך נחשבת מודיעין מכבים רעות לעיר בעלת אחוז המתנדבים והארגונים הגדול ביותר בארץ, נתון מרשים שמסמל את העיר ברוח ההתנדבות הפעילה שבה.

לאחר היריד, בשעה 19:30, יערך באולם עינן שבקניון, טקס ההוקרה העירוני למתנדבים. השנה ייבחרו חמישה מתנדבים וארגונים מתחומים שונים וכן, מתנדב מצטיין נוסף שיקבל תעודת הוקרה מיוחדת על פועלו. המתנדבים המצטיינים נבחרו על ידי ועדה עירונית כאשר המועמדים נבחרו, בין היתר גם על פי המלצות התושבים.

יריד מתנדביםיריד מתנדבים

חיים ביבס, ראש העיר: "אחוז המתנדבים בעירנו כ"כ גבוה ומרשים ומשמש מודל השראה עבור ערים. אני מודה לכל הארגונים והעמותות שעושים עבודת קודש מדי יום ולמאות התושבים שרוצים לתרום ולתת מזמנם החופשי למען האחר. זוהי גאווה מקומית גדולה ואני מאחל שנהיה תמיד בצד התורם שמסייע למי שזקוק לכך."

מויש לוי, סגן רה"ע ומחזיק תיק ההתנדבות: מודיעין מכבים רעות היא עיר ההתנדבות. יש אצלנו בעיר תופעה מאחדת ומרגשת של אלפי מתנדבים, בכל הגילאים, המתנדבים במגוון תחומים ובעשרות עמותות וארגונים. היריד מהווה הזדמנות מצויינת לבוא ולהכיר את כל גופי ההתנדבות השונים, את פועלם ולהצטרף למעגל העשייה ההתנדבותית. זו גם הזדמנות שלנו להודות ולהוקיר לכל המתנדבים על פעילותם למען העיר והקהילה במשך כל השנה."

מרינה שדה, מנהלת אגף השירותים החברתיים בעירייה: "חברה בריאה נמדדת בין היתר ביכולת הנתינה של הקהילה והפרט. יריד ההתנדבות הקרוב משקף עושר ומגוון של נתינה באהבה באמצעות אלפי מתנדבים בעשרות ארגוני מתנדבים שפועלים בעיר. אגף השירותים החברתיים בעיר גאה להזמין את הקהל הרחב להיחשף, להתרשם ולראות בהתנדבות ערך לחיים עבור המתנדב הבודד, עבור הארגונים וכמובן עבור הקהילה והחברה. זו הזדמנות להביע את הערכתנו הגדולה לארגונים ולמתנדבים על עשייה מבורכת, מרגשת ולא מובנת מאליה שממלאה לבבות כל ימות השנה".

רונית שטייגמן בניאן רכזת המתנדבים באגף לשירותים חברתיים בעירייה: "כמו כל שנה, אנו נרגשים לקראת יריד נותני באהבה שמהווה חגיגת התנדבות גדולה בעיר, שהפכה למסורת. אנו מודים לכל המתנדבים והארגונים על רוח ההתנדבות המרגשת עבור הקהילה ומזמינים את כל תושבי העיר לבקר ולקחת חלק ביריד ובפעילות ההתנדבותית המרגשת בעירנו״.

רוצים להתנדב? היכנסו לעמוד המתנדבים ותכירו את הארגונים הפועלים במודיעין מכבים רעות

לפרטים נוספים ניתן לפנות לעו"ס רונית שטייגמן בניאן רכזת מתנדבים בטלפון: 08-6499701



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד