כנס חינוך תשע''ג

11/10/2012 כ"ה תשרי תשע"ג

עם תחילת שנת תשע"ג בחרו ראש העיר חיים ביבס, סגניו וחברי מועצת העיר להוקיר את המנהיגות החינוכית של העיר, וקיומו מפגש חגיגי עם פורום מנהלי בתי הספר במודיעין מכבים-רעות.

הערב נערך בסימן "זהות יהודית-ישראלית: ישראל והתפוצות", בשיתוף מכון הרטמן, שמפעילים בכל התיכונים הממלכתיים בעיר את "תכנית בארי" לזהות יהודית-ישראלית ובשיתוף עם שותפות 2000 רוצ'סטר.

את האירוע פתח סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך מויש לוי שיזם את הערב. לוי בירך בשנה טובה את הנוכחים וסיפר כי המטרה היא לקיים מפגש של קברניטי העיר עם המנהיגות החינוכית שלה. לוי סיפר כי הוא שמח על ש"מסורת" זו שהחלה לפני כשנה צוברת תאוצה והודה למנהלים, למורים, לגננות ולסייעות על העבודה שהם עושים מידי יום בבתי הספר ובגני הילדים בעיר.

ראש העיר מעניק מגן הוקרה למורה דודו שרבי ראש העיר מעניק מגן הוקרה למורה דודו שרבי

ראש העיר חיים ביבס אמר בכינוס כי למודיעין מכבים-רעות יש את מערכת החינוך הטובה ביותר בישראל בזכות הפעולות של ההורים בבתים והמנהלים והמורים בבתי הספר: "אנחנו כעירייה ואתם כמנהלים מחנכים והורים יכולים להיות גאים בעשייה החינוכית שנעשית פה. העמידה שלכם בחזית, העבודה היום יומית בטיפול בכל בעיה ומלחמה כדי לא לוותר על אף תלמיד הם נקודות החוזק של המערכת."

ביבס הוסיף כי העירייה משקיעה יותר ממחצית התקציב השנתי בחינוך והנתונים באים לידי ביטוי בעלייה המשמעותית בזכאות לבגרויות אולם הדגיש כי גם הערכים החברתיים עומדים לנגד עיניו וסיפר כי החל משנת 2013 מערכת החינוך תחל בתוכנית לימודית בשיתוף עם קרן אבי-חי, להצבת נושא הזהות היהודית-ישראלית על סדר היום העירוני.

בתום הנאומים נערכה במקום הרצאה מרתקת של נשיא מכון הרטמן, הרב דניאל הרטמן בנושא "ישראל – מדינת כל היהודים?" בנוסף העניק ראש העיר למורה דודו שרבי מגן הוקרה על פעילותו במסגרת בנייה והטמעת תוכנית מורשת בבתי הספר היסודיים, במהלכו בין הכינו תלמידים מבתי ספר בעיר שלטי רחוב ועליהם הסברים על מהות שם הרחוב, האישיות או האירוע.

הערב נערך באולם "עינן" בהשתתפות סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך מויש לוי, ממלא מקום ראש העיר מיכאל חרל"פ, חברי המועצה, גלעד אולשטיין המשמש כיו"ר ועדת החינוך ויגאל צדוק, ראש מינהל החינוך בתיה שוכן, מנהל מחוז ירושלים במשרד החינוך מאיר שמעוני, יו"ר הנהגת ההורים העירונית מיגל הרף, מנהלות מחלקות במינהל החינוך, מנהלי אגפי העירייה, מנהל המתנ"ס, נתי בר נתן, מנהלי ומנהלות בתי הספר, מנהלי חטיבות הביניים והחטיבות העליונות ומורים ומורות מבתי ספר, יו"רים של הנהגות ההורים וחברי ועדת חינוך ופורום חינוך.



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד