הרשמה למוסדות החינוך

18/02/2013 ח' אדר תשע"ג

ההרשמה למוסדות החינוך בעיר לשנת הלימודים תשע"ד יוצאת לדרך ביום ראשון 13.1.13 ותסתיים ביום חמישי 31.1.13.
הרישום לתושבים שאינם רשומים כתושבי העיר יתקיים בבניין העירייה ברחוב תלתן 1 בימים א ' – ה' בשעות הבוקר : 8:00 – 12:30 ובימים א' +ד' בשעות אחה"צ 14:00 – 18:00.
הרישום לתושבי העיר לגילאי קדם חובה +חובה +כיתות א' יתבצע באמצעות האינטרנט.

לחצו כאן – קישור להרשמה באינטרנט

לפרטים נוספים ניתן לפנות למינהל החינוך בטלפונים: 08-9726123, 08-9726081, 08-9726075
תהליך הרישום באינטרנט מאפשר לכל תושב לבצע את הרישום ללא המתנה ולחסוך הגעה והמתנה בעמדות בבניין העירייה. נדגיש כי השיבוץ ייעשה לאחר תום המועד האחרון לרישום לגנים, בתאריך 31.1.2013 ולכן אין משמעות לתאריך הרישום כל עוד שהוא נעשה במסגרת תקופת הרישום המוכרזת.
במהלך ימי הרישום יפעל מרכז רישום למוסדות החינוך המיועד עבור תושבים שאינם רשומים כתושבי העיר. יש להביא תעודות זהות מקוריות של שני ההורים כולל ספח בו רשומים פרטי הילדים.

תושבים שעדיין אינם מתגוררים בעיר, מתבקשים להצטייד בחוזה קניה/שכירות, בטופס ביטול רישום מהרשות בה הם מתגוררים. תושבים ותיקים העוברים כתובת במהלך הקיץ ידרשו להגיע למרכז הרישום עם חוזה קניה/שכירות.

מרכז הרישום יפעל בימים ראשון עד חמישי במרכז הרישום בעירייה, בשעות הבוקר: 8:00 – 12:30 ובימים ראשון ורביעי בין השעות 14:00 – 18:00

נדגיש כי גם ילדים ממשיכים הלומדים בגנים בשנת הלימודים הנוכחית חייבים לבצע רישום לשנת הלימודים הבאה.

הרישום לכל הגילאים נעשה על פי כתובת מגורים עדכנית בהתאם למופיע בספח תעודת הזהות. השיבוץ הסופי יימסר באמצעות אתר האינטרנט של העירייה במהלך חודש יוני.
בדומה לנעשה בשנים האחרונות, הרישום לגנים ובתי הספר נעשה על פי אזורי רישום.
נדגיש כי כמו בכל שנה ייעשו מירב המאמצים לשבץ כל ילד בהתאם לבקשותיו עם זאת, מטבע הדברים, לא כל הילדים יקבלו את בקשתם הראשונה. נציין כי בשנה שעברה 97% מבקשות לרישום למוסדות החינוך בעיר נענו בחיוב.
במקביל לרישום לגני הילדים ולכיתות א' העירייה פתחה את הרישום לחטיבות הביניים (כיתה ז') בבתי הספר העל יסודיים הממלכתיים דתיים (הישיבה התיכונית "לפיד מודיעין", אולפנת "אורות מודיעין ותיכון אמי"ת בנים ובנות), בין התאריכים 13-31.1.2013, גם כן באמצעות אתר האינטרנט העירוני.
משפחות חדשות המצטרפות לעיר עד לתאריך 26/8/2013 מוזמנות לבצע רישום (לכל הגילאים) במרכז הרישום בבניין העירייה ברחוב תלתן 1 שיהיה פתוח בתאריכי ההרשמה.

תלמידי בית ספרתלמידי בית ספר

לפני הגעה יש להצטייד במסמכים הבאים: שתי תעודות זהות מקור של שני ההורים כולל שני ספחים בהם רשומים פרטי הילדים. חוזה רכישה/שכירות בו מצוינים: כתובת מגורים בעיר ותאריך כניסה לדירה. כתובת עדכנית מהווה תנאי להשתלבות במוסדות החינוך בעיר. טופס ביטול רישום מהרשות ממנה עוברים התושבים (כולל ילדי גיל 3). גיליון ציונים אחרון מבית הספר בו למדו הנרשמים (כיתות י' - י"ב). יש להצטייד בפנקס המחאות או כרטיס אשראי לשם אימות פרטי חשבון הבנק.
הורים גרושים/פרודים- יש להצטייד בפסק דין מתאים בנוגע למשמורת על הקטינים ולמלא את טופס כתב הצהרה והתחייבות להורים גרושים/פרודים. (לנוחיותכם, ניתן למצוא את הטופס באתר העירייה בקטגוריית רישום תלמידים).
תשובות לשיבוץ התלמידים במוסדות החינוך ימסרו באמצעות אתר האינטרנט העירוני בלבד במהלך חודש יוני.

לחצו כאן - כל המידע שצריך לדעת על הרישום



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד