בית הספר של החופש הגדול

29/06/2015 י"ב תמוז תשע"ה

השבוע נפתח הרישום ל"בית הספר של החופש הגדול" במהלכו יופעלו מסגרות החינוך בעיר לתלמידים בוגרי כיתות א' ו-ב' בשלושת השבועות הראשונים של חופשת הקיץ: 1-21.7.15.

בתי הספר של החופש הגדול יפעלו בימים א'-ה' בין השעות 8:00 – 13:00 כאשר ניתן להירשם למסגרת המשך בצהרים.

התשלום עבור התוכנית נקבע למעמד הסוציו-אקונומי של הרשות כאשר במודיעין מכבים רעות עלות התכנית היא 450 שקלים לתלמיד .

הרישום ל"בתי הספר של החופש הגדול" מתבצע במחלקת הגבייה טל' 08-9726039

  • בימים א'- ה' בין השעות 13:00- 08:30

  • בימים א', ב', ד' – גם בשעות אחר הצהרים 14:00 – 18:00

  • יום ו' בין השעות 08:00 – 12:00

    הרשמה למסגרת המשך בצהרים - לחצו על הקישור לעמותת סחלבים

    כידוע, זו השנה השנייה בה פועלת תוכנית "בית הספר של החופש הגדול". בשנה שעברה השתתפו בתכנית כ-80% מכלל תלמידי שכבות א' ו-ב'. על פי התכנון, "בתי הספר של החופש הגדול" יפעלו בכל בית ספר בעיר אליו יירשמו לפחות שישים תלמידים.

    את פני התלמידים יקבלו צוותי ההוראה של בית הספר ומדריכים/סטודנטים/פרחי הוראה שיגויסו במיוחד לתוכנית וזאת על מנת לשמור על הרצף החינוכי. ניהול כל מסגרת בית ספרית תתבצע על ידי בעל תפקיד מרכזי מצוות בית הספר.

    הנושא המרכז השנה יהיה "חיים בצוותא". במהלך הפעלת התוכנית יעסקו הלומדים בתכנים ערכיים, איכותיים ומבוקרים ויתנסו בטיפוח כישרונות ויכולות בתחומי ההעשרה. התוכנית משלבת בין מערך ההתפתחות והצמיחה של התלמידים לבין פעילות חווייתית והתנסותית בבחינת למידה משמעותית והנאה. כמו כן תתקיים פעילות משותפת לילדים ונוער בסימן "מעורבות חברתית בקהילה".

    נכון לבוקר יום רביעי השבוע נרשמו לבית הספר של החופש הגדול כ-1200 תלמידים המהווים כ-30% מכלל התלמידים בשכבות אלה.

    לנוחיות ההורים והנאת הילדים תתאפשר מסגרת המשך בצהרים על ידי הגופים המפעילים צהרונים בבתי הספר במהלך שנת הלימודים. מסגרת הצהרים תתקיים מהשעה 13:00 ועד השעה 16:00 ("צהרון המשך"), כולל ארוחת צהרים בעלות של 675 שקלים (כמו בשנה שעברה).

    ראש העיר חיים ביבס: "לפני שנה זכה בית ספר של החופש הגדול להצלחה רבה. מיזם זה הוא פרויקט חברתי אותו מפעיל משרד החינוך בשיתוף עם מרכז השלטון המקומי ואנו פועלים במרץ כדי להבטיח כי כל ילדי העיר הלומדים בכיתות א' ו-ב' יוכלו ליהנות ממסגרת חינוכית ומגוונת בחופש הגדול. אני מזמין את התלמידים וההורים לקחת חלק בבית הספר של החופש הגדול וליהנות גם בקיץ ממערכת החינוך האיכותית שלנו."

בית ספר החופש הגדול 1


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד