חגיגת הקולנוע של עירוני ב'

04/06/2015 י"ז סיון תשע"ה

אירוע ה"קולנוער" המסורתי של מגמת התקשורת בתיכון עירוני ב' ע"ש רבין התקיים בשבוע שעבר באולם עינן בהשתתפות 700 משתתפים שהגיעו לצפות בתוצרי המגמה.

כידוע, מידי שנה מעלים תלמידי מגמת התקשורת של בית הספר את אירוע השיא ומציגים את פרויקט הסיום שלהם. האירוע התחלק לשני סבבים כאשר כל שכבה מציגה סוג אחר של יצירה. שכבת י' הכינה קליפים, שכבת יא' הכינה סרטים קצרים ושכבת יב' הכינה סרטים ארוכים יותר.

הסבב הראשון של האירוע נפתח על ידי תלמידי שכבה י', שהציגו את הקליפים של בני שכבתם. הקליפים היו מרגשים מאוד ובעלי תוכן בוגר.

וידאו
X

שכבת י"א, שזוהי השנה השנייה שלהם במגמה העלו סרטים קצרים בני 7-5 דקות. הסרטונים היו משעשעים מאוד ועסקו בנושאים מחיי היום-יום של הנוער בישראל.

וידאו
X

את הסבב השני פתחו תלמידי שכבת יב' בסרטון מרגש ומכבד מאוד שהוקדש לתלמיד המגמה ירדן נגאר ז"ל שנהרג בתאונת דרכים בחופש הגדול באוגוסט 2005 שבין י"א לי"ב. לאחר הסרטון עלתה לבמה שלי נגאר אמו של ירדן וסיפרה למשתתפים על הקשר שהיה לו למגמה.

הסרטים של תלמידי י"ב היו מצחיקים, מרגשים, מעניינים, בעלי משמעות חברתית והוכיחו כמה עמלו קשה כדי להביא את הטוב ביותר. בנוסף להשקעה של הסרטים עצמם, היו גם שלושה מנחים מכיתה י"ב שהפכו את האירוע למשעשע ומהנה במיוחד. הם זרמו עם הקהל והציגו מה מיוחד בלהיות תלמיד במגמת תקשורת. שכבת י"ב לא הסתפקו רק בסרטים שלהם, והכינו קליפ לכבוד עזיבתם את מגמת התקשורת וכן מצגת שסיכמה שלוש שנים של עשייה במגמה.

וידאו
X

רכזת המגמה ניצן אבקסיס: "אירוע הקולנוער - בואו לראות מה יש לנו לומר - הוא אירוע שמהווה במה חשובה לתהליך שעוברים התלמידים במשך השנה ולהתפתחותם המקצועית והאישית לאורך שלוש השנים. התלמידים מגבשים ומעצבים את אישיותם ולומדים לעבוד בצוות תוך כדי הגשמת החזון שלהם ומציגים בכל שנה תוצרים מדהימים."



חזור לראש העמוד