תשלומי הורים שנת תשע''ו

09/09/2015 כ"ה אלול תשע"ה

בחודש יולי האחרון אישרה פה אחד ועדת החינוך בכנסת במעמד שר החינוך, נפתלי בנט ומנכ"לית משרד החינוך, מיכל כהן, את תשלומי ההורים לשנת הלימודים תשע"ו. למעשה, הוועדה החליטה כי לא יהיו שינויים בתשלומי ההורים ביחס לשנה הקודמת.

השבוע, כבכל שנה, העביר מינהל החינוך של העירייה תזכורת לבתי הספר ולגננות בנוגע לחוזר מנכ"ל משרד החינוך העוסק בנהלים לתשלומי הורים. התזכורת נשלחה לבקשת חברת המועצה מחזיקת תיק החינוך, הילה בן אליעזר וראש מינהל החינוך, בתיה שוכן-אורבוך בתיאום עם הנהגת ההורים העירונית.

לפניכם טבלת תשלומי ההורים המותרת לגבייה בחלוקה לפי כיתות במוסדות החינוך כאשר ההנחיה כוללת את כל מוסדות החינוך העירוניים מגני הילדים ועד לבתי הספר העל-יסודיים.

צפו בטבלת תשלומי ההורים לשנת תשע"ו

כיתה חכמה כיתה חכמה

במינהל החינוך רואים חשיבות רבה לעדכון ויידוע ההורים על הגבלות תשלומי הורים למוסדות החינוך. בין היתר הועברו למנהלי בתי הספר העירוניים, לגננות ולוועדי ההורים בגנים, הנחיות בנושא ניהול תקין של חשבונות הבנק של המוסד החינוכי ושל ועד ההורים. גביית התשלומים מותנית באישור משרד החינוך ואישור הגבייה יופיע במערכת "אפיק" של משרד החינוך.

כידוע, בתי הספר היסודיים בעיר עברו לפני מספר שנים תהליך לניהול עצמי במסגרתו קיבלו מנהלות ומנהלי בתי הספר היסודיים בעיר את הזכות לניהול עצמי של המוסד בראשו הם עומדים.

מהלך זה מאפשר לכל אחד מבתי הספר לפעול כארגון אוטונומי הן בהיבט הפדגוגי, הן בהיבט הארגוני והן בהיבט הכלכלי, כאשר המנהל הוא הגורם שקובע את אופן ניהול המשאבים הפדגוגיים והכלכליים של בית הספר בלווי של ועדה מלווה המורכבת מנציגי משרד החינוך, מינהל החינוך, נציגים מצוות ביה"ס ונציג הנהגת ההורים.

מחלקת הגזברות של העירייה מלווה את בתי הספר בכל הקשור לנושא הפיננסי ומפקחת עליו. בכל שאלה ניתן לפנות גם להנהגת ההורים העירונית במייל: modiinhorim@gmail.com

יו"ר הנהגת ההורים העירונית, אמציה דויטש: "אנו רואים חשיבות רבה במעורבות ועדי ההורים בניהול כספי ההורים, בהחלטות על אופן הוצאת הכספים והצורך בנושא זה או אחר. והכל בשיתוף הצוות החינוכי וע"פ הוראות משרד החינוך. חברי הנהגת ההורים העירונית ישמחו לסייע כל ועד גן או בי"ס בנושא."



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד