יום שיא בבטיחות בדרכים

10/11/2015 כ"ח חשון תשע"ו

בשבוע שעבר צוין ברחבי הארץ כשבוע הלאומי לבטיחות בדרכים. השבוע עמד השנה בסימן "הולכים על בטוח"- הגברת המודעות של ילדים כהולכי רגל לחצייה בטוחה במעברי חצייה בדרכם לבית הספר ובזמן המשחק והשהות מחוץ לבית.

במהלך שבוע זה למדו התלמידים בבתי הספר על החשיבות של חצייה נכונה של הכביש באמצעות מעבר חצייה. יום שלישי השבוע צוין כיום השיא בשבוע זה כאשר ראשי ערים סייעו לילדי העיר לחצות בבטחה את הכביש. בין ראשי הערים היה גם ראש העיר חיים ביבס אליו הצטרפו גם ריאד חירדין מ"מ יו"ר מועצת הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים והשחקן והתסריטאי, חנן סביון (ניוטון מ"עספור")

ראש העיר חיים ביבס עם ילדי ביה''ס רעיםראש העיר חיים ביבס עם ילדי ביה''ס רעים

כידוע, עיריית מודיעין מכבים החלה לפני 7 שנים בתוכנית עירונית למיתון התנועה והגברת הבטיחות בדרכים, במהלכן בוצעו יותר מ-200 פרויקטים תחבורתיים, בין השאר הקמת כיכרות חדשות, התקנת פסי האטה ומעברי חצייה מוגבהים. ביצעה שינויים גאומטריים בצמתים, וכן מאות רחובות רובדו מחדש. בעקבות הפרויקטים האלה, חלה ירידה של עשרות אחוזים בהיקף תאונות הדרכים בעיר.

בנוסף, ביותר מעשרים בתי הספר היסודיים בעיר פועל מיזם "נשק וסע", במסגרתו הורים תורנים מסייעים לתלמידי בתי הספר לרדת מהסעות הבוקר שלהם בצורה בטוחה ונכונה. בנוסף, העירייה מעסיקה בתשלום כ-25 "סבא/סבתא זהב" אשר מסייעים לתלמידים לחצות את הכבישים בבטחה.



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד