מצטיינים בחינוך

07/12/2015 כ"ה כסלו תשע"ו

תשעה מוסדות חינוך בעיר קיבלו ביום שלישי האחרון תעודות הערכה מחוזיות על פעילותם החינוכית בשנת הלימודים תשע"ה. את תעודות הערכה קיבלו מוסדות החינוך בכנס מנהל המחוז שנערך בבניין מרכז כלל בירושלים במעמד מנהל מחוז ירושלים, מאיר שמעוני ונציגים ממשרד החינוך.

בכנס השתתפו מטעם העיר ראש מינהל החינוך, בתיה שוכן-אורבוך, סגניתה, מירי חוגרי, מנהלת החינוך העל יסודי, דלילה אשכנזי, מנהלת מחלקת קדם יסודי, אתי קשמה ומנהלי המוסדות הזוכים שעלו לבמה וקיבלו מידי שמעוני את תעודות ההערכה.

בין העולים אל הבמה היו הגננות והסיעות של הגנים ברקת וזית ומנהלות בתי הספר קשת ודרכי יהודה שזכו בתעודות הערכה על קידום הישגים. מנהלי בתי הספר כרמים, חטיבת ביניים יחד ובית הספר העל יסודי מו"ר, שקיבלו תעודות הערכה על קידום חינוך חברתי ערכי. בתעודות הערכה על קיום אקלים מיטבי זכו בית הספר נתיב זבולון ובית הספר העל יסודי עירוני א' שגם מנהלי בתי הספר הללו זכו לעלות על הבמה ולקבל את תעודת ההערכה.

בתמונה מימין לשמאל: בתיה שוכן אורבוך, מירי חוגרי, דביר שלומי, דלילה אשכנזי ורות לסרי

צוות החינוך ומנהל תיכון עירוני א' מקבלים את תעודת

כזכור, מערכת החינוך העירונית זכתה בפרסי חינוך רבים בשנת הלימודים תשע"ה ובראשם פרס החינוך הארצי, הפרס היוקרתי ביותר שמעניק משרד החינוך, בו זכו בשנה"ל תשע"ה, שני בתי ספר מהעיר: 'יחד' על יסודי ו'גוונים'.

לאחרונה התבשרו במינהל החינוך כי בית הספר העל יסודי מכבים רעות העפיל לשלב הארצי בפרס החינוך הארצי לבתי ספר על יסודיים מצטיינים לשנת הלימודים תשע"ו. זאת לאחר שהוועדה המחוזית ביקרה בבית הספר, התרשמה מהעשייה החינוכית ונתנה את המלצתה.

בנוסף, השבוע זכו בתי הספר "היובל", "רמון", "אסיף", "אבני חן", "אלונים", "כרמים" ו"עידנים" במענק כספי על סך 4,000 שקלים לטובת מימון יוזמות חברתיות-ערכיות של תלמידי בתי הספר. המענק ניתן לבתי הספר בזכות העובדה שקידמו את תחום המעורבות החברתית באמצעות יישום תכנית "שגרירי מפתח הל"ב" של משרד החינוך ברמת הצטיינות.

חברת המועצה מחזיקת תיק החינוך, הילה בן אליעזר: "שמחנו להתבשר כי בתי ספר וגני ילדים בעיר קיבלו השנה את פרסי מנהל המחוז על הישגים יוצאי דופן בתחומים שונים. הצלחת מוסדות החינוך בעיר הן בחינוך הממלכתי, הן בחינוך הממלכתי דתי והן בגני הילדים ובבתי הספר היא תוצר של חשיבה יצירתית, התמדה ואמונה בדרך. כמנהל חינוך אנחנו מתווים למוסדות החינוך את הדרך למצוינות, להובלה ולחינוך ערכי של הילדים כבני אדם. כל אלה משתקפים בפרסים שגורפים מוסדות החינוך בעיר, אשר נותנים את אותותיהם בהצמחת בוגרים ערכיים ומצוינים. יישר כח לכל העוסקים במלאכה ובמיוחד לצוות החינוכי שעושה לילות כימים בעבודה חינוכית חשובה זו."



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד