מאות צופים הגיעו לפסטיברנקו השלישי

14/04/2016 ו' ניסן תשע"ו

בשבוע שעבר הגיעו כ-300 צופים למופע "הפסטיברנקו" השלישי, שנערך באולם עינן שבקניון עזריאלי. זהו מופע מוסיקלי של תלמידי בית הספר מעוף ברנקו וייס, בו הם מציגים את עשייתם מחדר המוזיקה הבית ספרי.

באי המופע נהנו מביצועים חדשניים לשירים מוכרים ואהובים שבוצעו על ידי תלמידי בית הספר מהשכבות השונות. הערב היה מרגש, מעצים, משמעותי וברמה גבוהה מאוד, והתלמידים הפגינו מקצועיות רבה בביצועים שלא היו מביישים את טובי המוזיקאים.
בחלק מהשירים אף עלו לבמה מורים שהצטרפו לשירת התלמידים, ובין השאר הופיעו בדואט מנהל בית הספר, מיכאל בן שטרית, ותלמיד כיתה י'.

הפסטיברנקו השלישי. צילום: פרד בראונשטייןהפסטיברנקו השלישי. צילום: פרד בראונשטיין

על ערב זה ניצח המוזיקאי ניסו (ניר כהן), אשר מדריך בחדר המוזיקה שפועל בבית הספר מזה חמש שנים, ובו מתמקדים התלמידים בלימוד נגינה על כלים שונים, בכתיבה, בביצוע שירים ובלימוד מורשת מוזיקלית ישראלית. ניסו סיכם ואמר "אני גאה מאוד בתלמידים על האומץ הרב ועל הסכמתם לחוות את עצמם כאנשים אוהבים ומצליחים".

באותו הערב נכחו גם נציגים מהחברה UTI, אשר תרמה בקיץ האחרון את אולפן ההקלטות של בית הספר, ונציגים מהגיל השלישי בעיר, אשר מקיימים עם בית הספר מספר שיתופי פעולה לאורך השנה.

מנהל בית הספר, מיכאל בן שטרית: "המוזיקה פותחת את הלב ומאפשרת לתלמידים להביע את עצמם בדרך נוספת. הערב היה מרגש ונוגע, וזהו עבורי עוד חלום שהתגשם".



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד