אולם ספורט חדש לביה''ס אבני חן

14/07/2016 ח' תמוז תשע"ו

ביום ראשון האחרון נערכה חנוכת אולם הספורט של בית הספר "אבני חן", בנוכחות ראש העיר, חיים ביבס. הטקס התקיים במהלך שבוע החינוך הגופני והבריאות של בית הספר, שנערך כמה שבועות לאחר ששאר בתי הספר היסודיים ציינו את שבוע זה, בכדי לשלב אותו עם פתיחת האולם.

השבוע עסק סביב המשחקים האולימפיים הצפויים להיפתח בקיץ הקרוב בברזיל. כל כיתה התבקשה לבחור מדינה, אשר אותה היא ייצגה בטקס הפתיחה. התלמידים הכינו את דגל המדינה אותה יצגו והתלבשו באופן שמאפיין אותה. זו השנה השנייה בה מתקיימים המשחקים האולימפיים בבית הספר בסימן: חברות, מצוינות וכבוד.

שבוע החינוך הגופני והבריאות באבני חןשבוע החינוך הגופני והבריאות באבני חן

בטקס "פתיחת האולימפיאדה", צעדו כל "המשלחות" במצעד ססגוני ולאחר מכן כל כיתה הציגה את עצמה ואחלה "בהצלחה" לשאר הכיתות, בשפה הנהוגה באותה המדינה. ארבעה תלמידים מצטיינים בתחום הספורט, אשר ייצגו את בית הספר בתחרויות שונות והגיעו להישגים גבוהים, הדליקו את ה"לפיד האולימפי" והקריאו את אמנת הספורטאים. בסיום הטקס הוכרז על פתיחת המשחקים האולימפיים, אשר התקיימו לאורך כל השבוע.

כאמור ביום ראשון נערך טקס לחנוכת האולם, בהשתתפות ראש העיר, חיים ביבס, ראש מינהל החינוך, בתיה שוכן-אורבך, מנהלת בית הספר, אביבה לוי, מנהל אגף הספורט, חנן דנציגר, מורים וכמובן התלמידים. בטקס הופיעו תלמידי בית הספר, כאשר שתי תלמידות ביצעו תרגיל התעמלות, שהרשים מאוד את הנוכחים, ונעשתה גזירת הסרט המסורתית.

גודל אולם הספורט הינו 250 מ"ר והוא כולל מתקני ספורט שונים כגון סלי כדורסל, חבלי טיפוס וסולמות. בקרוב יותקנו בו גם מזגנים, אשר יקלו על משתמשי האולם.



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד