מוצרים כחול לבן

14/07/2016 ח' תמוז תשע"ו

בית ספר "אבני החושן", בניהולה של לידיה אפריאט, זכה במקום הראשון בתחום התיאטרון בתחרות של משרד החינוך להעלאת המודעות להעדפת מוצרים תוצרת כחול-לבן. זאת בזכות הקליפ המיוחד שהם עשו, שכולל סצנה וריקוד משותף.

כבכל שנה, גם השנה יעלו תלמידי כיתות ו' מחזמר לכבוד סיום לימודיהם בבית הספר. השנה בחרו התלמידים לעסוק בנושאים של נתינה לזולת, אמירת תודה, צניעות ותרומה לחברה, אמונה עצמית, מניעת תופעת ה"שיימינג" וכן רכישת מוצרים כחול לבן.

בשנתם האחרונה בבית הספר, עוסקים התלמידים בתכנים רבים הקשורים לציונות, בגרות, ראיית הזולת ונתינה לאחר. הפרויקט "כחול לבן" של משרד החינוך, שנעשה בשיתוף המטה כחול לבן במשרד הכלכלה, אפשר להם להתמקד אף יותר מתמיד בציונות ובתרומה של כל ילד לחברה.

בהתאם לתכנית "כחול לבן", ובהלימה לתכני הלימוד של תלמידי כיתות ו' במהלך השנה, החליטו התלמידים שאחת מהסצנות תעסוק בנושא של רכישת מוצרי כחול לבן, תוך קידום המשק הישראלי ויצירת מקומות עבודה.

התלמידים חיברו את הסצנה שמקדימה לריקוד, העוסקת בתלמיד שאביו פוטר בשל סגירת מפעלו, וכתבו את מילות השיר, שנעשה לצלילי השיר "היא רק רוצה לרקוד".

מאחר שהילדים הבינו את חשיבות הנושא, וכדי שהבשורה תעבור הלאה, תלמידי ו' לימדו את שאר תלמידי בית הספר על נושא קניית מוצרים כחול-לבן ואת תנועות הריקוד. כך, צולם הקליפ בהשתתפות כל תלמידי בית הספר, כאשר על הבימוי וההפקה הופקדה סגנית המנהלת, אפרת כהן.

את התוצאה המרשימה ניתן לראות בדף הפייסבוק של עיריית מודיעין מכבים רעות, כאשר עד כה צפו בסרטון יותר מ-21 אלף גולשים ולפוסט עצמו נעשו יותר מ-200 שיתופים.

וידאו
X


חזור לראש העמוד