מדליות למצטייני חשיבה מתמטית

14/07/2016 ח' תמוז תשע"ו

120 תלמידים מכיתות א' עד ו' מכל מבתי הספר בעיר זכו השבוע לקבל תעודות השתתפות ומדליות בטקס הסיום של גמר האולימפיאדה העירונית לחשיבה מתמטית של בית ספר מפת"ח (מתמטיקה, פיזיקה, תרבות וחינוך).

טקס זה היה שיאה של התחרות המתקיימת 15 שנים בהובלת אירנה ואנטולי דוזורצב באמצעות עמותת סחלבים. את המדליות לתלמידים העניקו ראש העיר, חיים ביבס, סגנו ומחזיק תיק החינוך, מויש לוי, ממלא מקום ראש העיר ויו"ר עמותת סחלבים, שלמה פסי, מנכ"ל סחלבים, סמי עטר וראש מינהל החינוך, בתיה שוכן אורבוך, כאשר את התלמידים ליוו מנהלי בתי הספר ורכזי תחום מתמטיקה בבתי הספר.

האולימפיאדה היא אירוע השיא של בית ספר מפת"ח בו לוקחים חלק יותר מאלף תלמידים מכל בתי הספר היסודיים בעיר והסביבה. במסגרת תחרות זו נבחנות יכולות החשיבה האנליטית של המשתתפים.

בתמונה מימין לשמאל: אפרת ואשדי, סמי עטר, בתיה שוכן אורבוך, אנטולי ואירנה דוזורצב וחיים ביבס

טקס חלוקת המדליות למצטייניםטקס חלוקת המדליות למצטיינים

ראש העיר, חיים ביבס בירך את התלמידים ואמר כי מפת"ח מקדמים בעיר את המתמטיקה והעובדה כי מידי שנה מספר התלמידים הנרשמים בחוג זה גדל היא תעודת כבוד לעיר אך בעיקר לעבודה הנהדרת של אירנה ואנטולי.

בית הספר למדעים מפת"ח הפועל באמצעות עמותת סחלבים מיועד לילדים שרוצים להצטיין בתחומי המתמטיקה והמדעים. הפעילות בבית הספר נערכת בקבוצות קטנות, בהדרכת מורים מקצועיים, בעלי תארים אקדמיים וניסיון רב בהוראה. החלוקה לקבוצות קטנות מאפשרת יחס אישי לכל ילד בכיתה כאשר המפגשים מתנהלים באווירה חמה וביתית, והחומר הנלמד מועבר בצורת משחק.

לחצו כאן למידע על ביה"ס מפתח באתר עמותת סחלבים



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד