מנהלים חדשים לבתי הספר

28/12/2016 כ"ח כסלו תשע"ז

הקיץ כבר התחיל ועבור עובדי מינהל החינוך הספירה לאחור לתחילת שנת הלימודים תשע"ז כבר בעיצומה. השבוע, עדכנה ראש מינהל החינוך על תוצאות המכרזים למשרות מנהלי בתי הספר בעיר.

במינהל החינוך מאחלים הצלחה רבה למנהלים החדשים וציינו כי מדובר באנשי חינוך איכותיים המחויבים למקצוע ולחינוך, הן בתחום הלמידה והן בחינוך לערכים.

תכירו את המנהלים החדשים:

שלומית קינר-יחיא- צילום פרטי

שלומית קינר-יחיא נבחרה לנהל את בית הספר היסודי יחד. קינר-יחיא שימשה בעבר כמנהלת בית הספר "קשת" במזכרת בתיה, המשלב אף הוא חילוניים ודתיים. קודם לכן, היא שימשה כמנהלת מדור פיתוח מקצועי למנהלים ומורים בעמותת "כל ישראל חברים".

גילה בר-לב- צילום פרטי

לניהול בית הספר "רעים" נבחרה גילה בר-לב. בר-לב שימשה כמורה, סגנית, רכזת חטיבה צעירה ומנהלת תחומי חינוך שונים בבית ספר רעים מזה 12 שנים וכעת תחליף לשנה את המנהלת רינה דווידי שיצאה לשנת שבתון.

נעמה דהן- צילום פרטי

לניהול בית הספר ע"ש אילן רמון נבחרה נעמה דהן, שתחליף את פנינה שוויקי שהודיעה על יציאתה לגמלאות. דהן, שגם היא בוגרת מערכת החינוך המקומית, הייתה בצוות הניהול של בית ספר "חוט השני", שימשה כרכזת שכבות גיל ג'-ו' בבית הספר, הובילה את נושא הפדגוגיה והעבירה סדנאות להעצמה אישית.

נאוה פרץ-קרדיט צילום- רוני דדון

למנהלת בית הספר עידנים נבחרה נאוה פרץ, שתחליף את עמליה ליידרמן, שיצאה לשנת שבתון. פרץ שימשה בשמונה השנים האחרונות כמנהלת בית ספר "אדם ועולמו" בישוב אדם-גבע בנימין. בנוסף, פרץ עוסקת בייעוץ חינוכי וארגוני, פיתחה תכניות מותאמות לצמיחת עובדים וכן קיימה סדרת הרצאות וסדנאות להתפתחות והעצמה של האדם, ואף כתבה ספר בנושא.

רונית רביזדה- צילום פרטי

לניהול בית הספר היובל, שנפרד השנה מגאולה ציטרונוביץ עם פרישתה לגמלאות, נבחרה רונית רביזדה. רביזדה בוגרת התכנית להכשרת מנהלים ובעלת תואר שני בהצטיינות בניהול וארגון מערכות חינוך. ב-16 השנים האחרונות הייתה מחנכת, רכזת מתמטיקה ובצוות הניהול של בית הספר "נווה עו"ז" בראשון לציון. בארבע השנים האחרונות שימשה כמדריכת מתמטיקה במחוז מרכז ובשנה האחרונה כמדריכת מתמטיקה ארצית של ראמ"ה.

ויויאן חפיף-דיגמי- צילום פרטי

לניהול בית הספר נתיב זבולון נבחרה ד"ר ויויאן חפיף-דיגמי. דיגמי, שתחליף את המנהל הוותיק ביותר בעיר, מנחם פישר, שהודיע על פרישה לגמלאות, היא מנהלת פדגוגית בתיכון תורני-מדעי 'נריה' ביבנה. לפני כן, שימשה כמדריכה לאזרחות במטה קרמניצר וכמרצה למורים בהיסטוריה. בנוסף, היא משמשת כמרצה ומדריכה פדגוגית במכללת אחווה.

אריאל פריאנטה

לניהול בית הספר מעוף ברנקו וייס נבחר אריאל פריאנטה שיחליף את מיכאל בן שטרית שהוביל את ברנקו וייס בשש השנים האחרונות. פריאנטה הינו בעל תואר ראשון במדע המדינה ותואר ראשון במשפטים, תעודת הוראה באזרחות ובוגר תואר שני בתוכנית למדיניות ציבורית למנהלים. הוא שימש בשנים האחרונות כמחנך, מורה ורכז פדגוגי בתיכון ברנקו וייס בבת ים.. פריאנטה מבצע תפקיד לוחם בחיל האוויר במילואים בדרגת רס"ן ורואה בעיסוק בחינוך שליחות ודרך חיים.

מנהלת בית הספר לחינוך מיוחד- ויולט צוקרמן

ויולט צוקרמן נבחרה לנהל את בית הספר החדש לחינוך מיוחד. צוקרמן היא בעלת תואר MA בחינוך המיוחד, בלימודי התואר הראשון עסקה בחינוך מיוחד והיסטוריה כללית. במשך יותר מעשרים שנה היא עבדה בבית הספר לחינוך מיוחד "עלומים" באשדוד, שם מילאה תפקידים שונים בהם מחנכת ורכזת שכבה, ובשבע השנים האחרונות היא שימשה כסגנית המנהלת.



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד