פתיחת שנת הלימודים תשע"ז

06/09/2016 ג' אלול תשע"ו

כמו בכל שנה, גם בשנה זו פתח את הבוקר ראש העיר, חיים ביבס, בסיור בכמה מוסדות חינוך, כאשר במרכז היום עמדו בית הספר היסודי החדש "שיבולים", בית הספר החדש לחינוך מיוחד "פסיפס", ומתחם הגנים החדש, "תירוש ותומר", שלושתם בשכונת הכרמים. לסיור התלוו ממלא מקום ראש העיר שלמה פסי, סגניו, מויש לוי, המחזיק בתיק החינוך, ואילן בן סעדון, חבר המועצה מיכאל חרל"פ, יו"ר הנהגת ההורים העירונית, אמציה דויטש, מנכ"ל העירייה, יורם כרמון, ראש מינהל החינוך, בתיה שוכן-אורבוך, ומנהלי אגפים נוספים.

פתיחת שנת הלימודים תשע''ז בבית ספר שיבוליםפתיחת שנת הלימודים תשע''ז בבית ספר שיבולים

טקס פתיחת שנת הלימודים נערך בבית הספר היסודי החדש "שיבולים", בו ילמדו במהלך שנת לימודים זו תלמידי כיתות א'. בית הספר מתארח במבנה בית ספר יזמ"ה. הילדים הנרגשים, מלווים בהוריהם, עברו דרך שער בלונים, הפריחו לשמיים בלונים לבנים וזכו לשמוע מהוריהם שיר המוקדש להם אישית.

לאחר שמנהלת בית הספר, מירב משולם, בירכה את הילדים, סיפר ביבס על ההתרגשות שבפתיחת שנת לימודים ואיחל לתלמידים ולמורים שנת לימודים פורייה ומוצלחת.
גם השנה, כמיטב המסורת, נערך טקס חלוקת בקבוקי המים לתלמידי כיתות א'. ב"שיבולים" חולקו הבקבוקים על ידי ראש העיר ועל ידי מנכ"לית תאגיד המים מי מודיעין, טל אוחנה, כאשר בשאר בתי הספר בעיר חולקו הבקבוקים על ידי צוות בית הספר. כזכור, חלוקת הבקבוקים נועדה לעודד את הילדים לשתות מים במהלך יום הלימודים, ולאחריו, דבר שיתרום לשמירה על בריאותם.

פתיחת שנת הלימודים תשע''ז בגן ענברפתיחת שנת הלימודים תשע''ז בגן ענבר

משם הסיור המשיך בגן תירוש ובגן תומר. במתחם זה, שנפתח לראשונה השנה, בירך ביבס את הילדים בברכת שנה מוצלחת.
בהמשך ביקר ביבס בבית הספר החדש לחינוך מיוחד "פסיפס", בניהולה של ויולט צוקרמן, אשר פתח היום לראשונה את שעריו עם 36 תלמידים ו-7 כיתות לימוד. ביבס עבר בין הכיתות ושמע מהתלמידים ומצוות המורים על תחושותיהם.

בבית ספר מעוף ברנקו וייס שוחח ביבס עם המנהל החדש, אריאל פריאנטה, וניצל את ההפסקה הגדולה כדי לשוחח עם התלמידים. בגן ענבר, שבשכונת השבטים שמע ביבס מהילדים חוויות מאירועי החופש הגדול שארגנה העירייה במהלך הקיץ, ובבית ספר "נתיב זבולון" פגש את תלמידי כיתות א', שכבר הספיקו ללמוד על האות ש' דרך השיר "שלום כתה א'". יחד עם מנהלת בית הספר החדשה, ויויאן חפיף-דיגמי, ביקר ביבס גם את ילדי גן "שלום", שאיחלו לו ברכות שונות לרגל פתיחת השנה.
את סיור ראש העיר חתם ביקור בבית ספר "גוונים", שם פגש ביבס את הצוות החינוכי, בראשות ליאורה ולר, וראה כיצד מתקדמות עבודות הבנייה לתוספת 6 כיתות לימוד.



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד