פרויקט "אמץ אתר"

07/11/2016 ו' חשון תשע"ז

תלמידי בית ספר "רעים" קיימו לאחרונה פעילות מיוחדת במינה בבית הכנסת החשמונאי העתיק, אום אל עומדאן, אותו הם מאמצים במסגרת הפרויקט "אמץ אתר".

התלמידים נהנו מסיור לימודי של "ארץ החשמונאים", במהלכו למדו על המורשת וההיסטוריה של המקום. מרכז הסיור והלימוד "ארץ החשמונאים" הוקם לפני מספר שנים בכדי לתת מענה בהכרת הסביבה הקרובה והארץ כולה. הוא פועל תחת עמותת נחלת ש"י ופונה לכלל הציבור מהארץ ומחו"ל, תוך שימת דגש על החיבור לארץ, לערכים ולמורשת.

בכדי שחווית הלמידה של התלמידים תהיה מעניינת ומהנה יותר, אתגרה היחידה הסביבתית שבאגף שפ"ע את התלמידים להשתמש באפליקציה "מודיאפ", אפליקציה אותה פיתחו בשנה שעברה תלמידי המרכז למחוננים "מעלות". זוהי אפליקציה לימודית ומהנה, שדרכה ניתן ללמוד על אתרי הטבע והמורשת בעיר תוך כדי מילוי משימות ומענה על שאלות. בחנות ההורדות של אנדרואיד זמינות כעת להורדה חינמית אפליקציות "מודיאפ" על שלושה אתרים בעיר: בית הכנסת החשמונאי העתיק, פארק ענבה וגבעת התיתורה.

"אמץ אתר" היא תוכנית חינוכית של היחידה הסביבתית באגף שפ"ע ומינהל החינוך במסגרתה בתי הספר היסודיים במודיעין מכבים רעות מאמצים אתר הטבע הסמוך אליהם ומבצעים פעולות שונות באתר בהן שתילות, ניקיון המתחם, ימי שיא ופעילויות לקידום האתר בקרב הקהילה.

תלמידי 'רעים' לומדים ומשחקים ב'אום אל עומדאן'תלמידי 'רעים' לומדים ומשחקים ב'אום אל עומדאן'


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד