יריד חשיפה ל"שנת הגשמה" לשמיניסטים

28/11/2016 כ"ז חשון תשע"ז

ביום חמישי האחרון התקיים במתחם מנהיגות והתנדבות בני נוער "בגין 74" יריד חשיפה לשמיניסטים ל"שנת הגשמה", במהלכו קיבלו עשרות בני נוער מידע אודות האפשרויות שעומדות בפניהם. הנערים והנערות שהגיעו, החילונים והדתיים, זכו לקבל את כל המידע הקשור לשנת תרומה משמעותית לפני הגיוס לצה"ל.

ביריד, אותו ארגנה מחלקת הנוער והצעירים בעמותת סחלבים, נכחו כ-40 מכינות, מדרשות, ישיבות ומקומות בהן ניתן לבצע שנת שירות או שירות לאומי. בני הנוער עברו בין הדוכנים, התעניינו, שאלו שאלות ואספו עלוני מידע. במקום נכח גם סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, מויש לוי.

לפי נתוני הגיוס הארציים שפרסם אגף כוח אדם בצה"ל, מודיעין מכבים רעות נמצאת במקום הראשון במדדי הגיוס לצה"ל בפעם השביעית ברציפות. בני הנוער בעיר תורמים רבות למדינה בשירותם הצבאי, אך לא רק, רבים מהם מעבירים את השנה שקודמת לגיוס בשנות שירות, במכינות ובשירות לאומי.

מנהלת מחלקת הנוער והצעירים, לטם גל: "ביריד החשיפה ריכזו עבור השמיניסטים את כל המידע שהם זקוקים לו, במקום אחד. אנו מאמינים כי יש ליצור תהליך מתמשך עם בני הנוער, וללוות אותם גם בהמשך דרכם, בסיום התיכון, בשירות הצבאי ולאחר מכן, ולכן ביריד שולבו שני התחומים שהמחלקה מתעסקת בהם: נוער וצעירים."

ביריד נחשפו בני הנוער גם למרכז הצעירים העירוני, אשר נותן מענה לצעירים, לחיילים משוחררים, לסטודנטים ולזוגות צעירים בכל תחומי החיים: פנאי, לימודים, תעסוקה, ייעוץ והעשרה.

בני נוער, שעדיין מתבלטים לגבי שנות שירות ומכינות, מוזמנים לקבל פרטים נוספים במחלקת הנוער והצעירים, בטלפון: 08-9751182.


לחצו כאן לכתבה בחדשות העיר: מקום ראשון בגיוס לצה"ל


יריד חשיפה ל''שנת הגשמה'' לשמיניסטיםיריד חשיפה ל''שנת הגשמה'' לשמיניסטים


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד