הנשיא ריבלין והחנוכייה של בית הספר "היובל"

09/01/2017 י"א טבת תשע"ז

לכבוד חג חנוכה, כתבו תלמידי שכבת ד' מבית ספר "היובל" מכתב על האור הגדול שהם חווים בתהליך שילוב כיתות התקשורת שבבית הספר בפעילויותיהם. את המכתב שלחו התלמידים לנשיא המדינה, ראובן (רובי) ריבלין. במכתב, תיארו התלמידים את החוויות שיש להם משילוב התלמידים ואת התמורה הגדולה שהם מקבלים מסיוע בשילובם בשיעורי ספורט, אומנות, מוסיקה, בישול ואפייה.

כידוע, בבית הספר "היובל" משולבים תלמידים עם אוטיזם בתפקוד נמוך בארבע שכבות גיל. כל התלמידים משתלבים בטקסים, בטיולים ובפעילויות התרבות. בנוסף, חלק מהתלמידים משתתפים גם במקצועות עיוניים. את שיעורי הספורט של כיתת התקשורת מלווים חונכים מכיתות שונות, העובדים באופן אישי עם כל ילד בתיווך המורה.

כמו כן, בבית הספר קיים גם שילוב הפוך, בו תלמידים מכיתות רגילות לומדים עם כיתות התקשורת, שם הם עוזרים כמעט כמו צוות ההוראה.

נשיא המדינה עם החנוכייה.צילום: דוברות בית הנשיאנשיא המדינה עם החנוכייה.צילום: דוברות בית הנשיא

ורדית דפני, אמא של אחד מתלמידי "היובל", יצרה חנוכייה המשקפת בעזרת גווניה את השונות בין התלמידים. בלשכת בית הנשיא שמעו על השילוב שמתקיים בבית הספר ועל החנוכייה המיוחדת, והזמינו את דפני להביא אותה ואת המכתב שכתבו התלמידים לנשיא.

דפני התקבלה בחום רב ובהתלהבות, כיוון שנושא זה קרוב לליבו של הנשיא, אשר השיב לתלמידים במכתב משלו, בו כתב: "בבית הספר "היובל" לכל אחד יש ייחוד וכל התלמידים והתלמידות מאירים מאורם בדרך משלהם."

מנהלת בית הספר, רונית רביזדה, שמחה לקבל את המכתב מהנשיא ואמרה "מי ייתן והאור, החיבה והיחס לשונה מאיתנו יוביל אותנו לאחדות ולחברה מקבלת ומכילה יותר."

המכתב שכתבו תלמידי 'היובל' לנשיא ריבליןהמכתב שכתבו תלמידי 'היובל' לנשיא ריבלין


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד