פרס ההתנדבות לנוער

22/01/2017 כ"ד טבת תשע"ז

מודיעין מכבים רעות זכתה בפרס על התנדבות הנוער בעיר. יו"ר ועדת הפרס, השופטת בדימוס דליה דורנר, אשר הודיעה על הזכייה ציינה כי: "זכיתם בפרס שהוא כמו פרס ישראל על התנדבות. הפרס הינו מפעל של השלטון המקומי, הכנסת, משרד הרווחה והמועצה הלאומית להתנדבות. מבין עשרות רשויות זכיתם בפרס היוקרתי מאד. יישר כח".

ראש העיר, חיים ביבס: "קבלת פרס זה הינה עדות נוספת לכך שיש לנו את בני הנוער הטובים ביותר במדינת ישראל, וזאת תודות למערכת החינוך שלנו הפורמלית והבלתי פורמלית, שיתופי הפעולה בין כל הגורמים העירוניים, ההורים שמעודדים את ילדיהם לתרום מעצמם לקהילה וכמובן בני נוער עצמם. אשרי העיר שאלו הם בניה."

בני נוער מתנדבים מצטיינים לשנת תשע''ובני נוער מתנדבים מצטיינים לשנת תשע''ו

אות "הקהילה המתנדבת" לרשויות המקומיות, מוענקת כביטוי להעצמת ההתנדבות והמעורבות החברתית. האות ניתן לאחר בחינה של הפעילות ההתנדבותית הקיימת בעיר, היקפה, תרומת העיר והתושבים לפעילות, ייחודיותה ומידת הקידום והשיפור לה היא זוכה לאורך זמן. השנה הושם דגש מיוחד על התנדבות נוער.

לדברי הוועדה, ההתנדבות היא הביטוי הבסיסי של יחסים בין בני אדם והיא עוסקת בצורך של בני אדם ליטול חלק בחיי החברה בה הם חיים ולחוש כי הם בעלי ערך, שותפים, מעורבים, תורמים ונתרמים.



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד