אליפות בתי הספר באתלטיקה קלה 2017

12/02/2017 ט"ז שבט תשע"ז

יותר מ-1,000 תלמידי ותלמידות כיתות ה' ו-ו' מ-27 בתי ספר ממודיעין מכבים רעות והסביבה השתתפו בשבוע שעבר באליפות האתלטיקה הקלה שנערכה במסלולי האתלטיקה ברעות. התחרות המסורתית שנפרסה על פני יומיים, כללה תחרויות ריצה ל-60 מטר, 600 מטר, קפיצות לגובה ולמרחק, מרוץ שליחים וכן ענף חדש שהצטרף השנה- זריקת כדור.

כל יום בתחרויות החל בטקס השבעת הספורטאים, הדלקת הלפיד המסורתי ומצעד משלחות ססגוני, ממש כמו אצל הספורטאים הגדולים. סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, מויש לוי הגיע לברך את הספורטאים הצעירים שייצגו את בתי הספר השונים והדגיש את חשיבותה של הפעילות הספורטיבית ותרומתה לאורח חיים בריא.

מיד לאחר הטקסים החל יום גדוש ומותח של תחרויות. ממש כמו אצל הגדולים, עיקר תשומת הלב הלכה למרוץ הקצר ביותר: ריצת ה-60 מטר. לאחר מקצה מוקדמות לכיתות ה' ולכיתות ו' בהשתתפות כ-200 בנים ובנות עלו ארבעת הרצים הטובים ביותר לגמר. במרוץ של הבנים מכיתות ו' זכה אלעד עדיקה מבית ספר "אבני החושן", במקצה של הבנות זכתה נועה לקס מבית ספר "אבני חן". את מדלית הזהב לכיתות ה' קטפו טליה סיון מ"דרכי יהודה" ואלון פלד מ"חוט השני".

למרוץ של 600 מטר התייצבו על קו הזינוק כ-200 רצים. בתום שתי הקפות של המסלול היו אלה גולן גורליק מ"קשת" מהבנים וליה שטיר מ"ניצנים" מהבנות שסיימו ראשונים במקצה של כיתות ו'. במקצה של תלמידי כיתות ה' היו אלה רוני כהן הלומד ב"קשת" ואופיר בשארטי, תלמידת בית הספר היסודי "יהושוע גן" בבית אריה, שסיימו ראשונים.

הנבחרת של אבני חן - שני גביעי זהבהנבחרת של אבני חן - שני גביעי זהב

בתחרות לקפיצה לגובה בקרב תלמידי כיתות ה' זכו יונתן רודמן מבית ספר "רמת מודיעים" בחשמונאים ורומי אדלר דור מבית ספר "עידנים" במדליות הזהב. הזוכים בתחרות לכיתות ו' היו רן רוזנברג מבית ספר "אור" מכפר האורנים ותמר בר יהודה מבית ספר "ניצנים".

התחרות בקפיצה למרחק הייתה צמודה לאורך כל הדרך, אך בסוף המנצחים בתחרות לתלמידי כיתות ה' היו ליהיא שבירו מ"כרמים" ויונתן רודמן מ"רמת מודיעים" (שזכה במקום הראשון גם בקפיצה לגובה). בתחרות של כיתות ו' זכו בר הרמן ועינב בוסקילה, שניהם תלמידי בית הספר "אבני חן".

באגף הספורט בעמותת סחלבים החליטו השנה לגוון מעט את התחרות ולהוסיף ענף תחרותי חדש - זריקת כדור כדוריד. הכדור אמנם לא היה מברזל אך בדומה לספורט האולימפי היו צריכים המתחרים לזרוק את הכדור כמה שיותר רחוק. בתום סבב זריקות של כל הנבחרות, זכו בקרב כיתות ה' זאב ווינר מ"שבטי ישראל" וחמימה קליימן מ"רמת מודיעים". בכיתות ו' היו אלה דולב בצלאל מ"עמית" ונועה פרץ מ"רמת מודיעים" שהצליחו להדוף את הכדור למרחק הגדול ביותר.

בתום התחרויות נערכו בתי הספר למרוצי השליחים שהיוו את שיאה של האליפות הספורטיבית. בתי הספר הוכיחו יכולת גבוהה של מיומנות לצד מהירות, ובתום התחרויות היו אלה תלמידי בית הספר "חוט השני" ותלמידות "אבני חן" שזכו במקצה של כיתות ה', ותלמידי "רמון" ותלמידות "קשת" שזכו במקצה של כיתות ו'.

בסיום האירוע ענדו המורים מדליות לכל המשתתפים ומדליות למנצחים. לצד המדליות חילק אגף הספורט בעמותת סחלבים, כמידי שנה, גם גביעים בית ספרים לבתי הספר שצברו את מירב הנקודות.

תלמידי בית ספר "אבני חן" שהובילו את טבלת המדליות זכו בשני גביעים על שתי זכיות במקום הראשון. בבית ספר "יח"ד" חזרו גם כן עם שני גביעים ושאר בתי: "כרמים", "חוט השני", "שבטי ישראל", "אלונים", "דורות", "דרכי יהודה", "קשת" ו"עמית" חזרו כל אחד עם גביע משלו על זכייתם בשלושת המקומות הראשונים.



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד