פרחי ספורט ביום תחרויות

03/04/2017 ז' ניסן תשע"ז

מודיעין מכבים רעות אירחה כ-1,500 פרחי ספורט צעירים ממחוז ירושלים, ובהם גם כ-350 ילדי מודיעין מכבים רעות, וזאת במסגרת אירוע משותף של התאחדות הספורט לבתי הספר ואגף הספורט בעמותת סחלבים. הילדים תלמידים בכיתות ד'-ו' קיימו יום תחרויות ספורטיבי בענפי הכדור ובהם כדורגל, כדורסל, טניס וכדורעף, ונהנו משלל פעילות ספורט חווייתיות.

פרחי ספורט הוא פרויקט לאומי של משרד התרבות והספורט שנועד לקידום הספורט בקרב ילדים בגילאי 12-8. הפרויקט משלב ספורטאים צעירים מענפים תחרותיים כדי שאלו יוכלו להגיע להישגים ולהשתלב בנבחרות מקומיות.

במסגרת הפרויקט מקבלים הילדים תוספת של אימון מקצועי, בנוסף על מערכת החוגים הרגילה וזוכים לפעילויות העשרה ופנאי שונות במטרה לחזק את הפן החברתי קהילתי, גיבוש ערך הקבוצה וטיפוח גאוות המצוינות.

פרחי ספורט ביום התחרויותפרחי ספורט ביום התחרויות

האירוע, שהתקיים השבוע בחמישה מוקדים בעיר, כלל טורניר כדורגל במגרש הסינטטי בעמק בית שאן, טורניר כדורסל במגרשים של בית ספר מו"ר, טורניר כדורעף באולם הספורט ברעות, תחרויות טניס במגרשי הטניס ברעות, ופעילות גיבוש וספורט בתחנות פעילות במגרש של בית הספר העל יסודי יח"ד, שם נערכה בין היתר, תחרות משיכת חבל בין הקבוצות. פרחי הספורט הצעירים התחלקו על פי ענפים במתחמים השונים ונהנו מיום ספורטיבי גדוש בפעילויות.

מנהל אגף הספורט בעמותת סחלבים, חנן דנציגר: "פרויקט פרחי ספורט הוא פרויקט הדגל של מדינת ישראל. מודיעין מכבים רעות הצטרפה לפרויקט מתוך רצון להעניק לילדינו את הטוב ביותר. פרחי הספורט הצעירים, יוכלו להשתייך למעגל התחרויות והסגלים המיועדים לאייש בשנים הקרובות את קבוצות הספורט התחרותיות של העיר. כיום נוטלים חלק בפרויקט כ-350 ילדים מהעיר, שתחת הדרכתם של טובי המאמנים, מקבלים אימונים מיוחדים ונהנים מימי שיא, טיולים ופעילויות שונות שאנו מקיימים עבורם לאורך השנה."



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד