פתיחת בית ספר יסודי בשכונת הציפורים

13/06/2017 י"ט סיון תשע"ז

המנהלת החדשה רויטל ישראל- צילום פרטי

המנהלת החדשה רויטל ישראל- צילום פרטי

מינהל החינוך העירוני עדכן השבוע כי לבית הספר החדש בשכונת הציפורים, שייפתח בשנת הלימודים הקרובה, יקראו "ענבלים", ובשנת תשע"ח הוא ייתן מענה לארבע שכבות גיל בחינוך הממלכתי: א'-ד'. עוד נמסר כי לבית הספר נבחרה גם מנהלת, רויטל ישראל.

הבחירה ברויטל לניהול בית הספר נעשתה על ידי ועדת יועצים שנערכה במשרד החינוך. ישראל, תושבת העיר, ניהלה בתשע השנים האחרונות את החטיבה הצעירה בבית ספר "רמון" בעיר. בחמש השנים שקדמו לכך היא שימשה כסגנית מנהלת וכרכזת מתמטיקה בבית ספר יסודי בשוהם. ישראל, נשואה ואמא לשלושה ילדים, היא בוגרת תכנית להכשרת מנהלים של מכון אבני ראשה, בעלת תואר שני בחינוך מתמטי ובעלת ניסיון עשיר בבתי ספר יסודיים.

לאחר שמינויה יאושר על ידי מנכ"ל משרד החינוך, תחל ישראל בבניית הצוות הפדגוגי של בית הספר. עם בניית צוות בית הספר תתקיימנה פגישות של הצוות עם התלמידים והוריהם, וייעשו כל ההכנות הנדרשות לפתיחת בית הספר בשנת הלימודים הקרובה.

בתוך כך, בימים אלה נמצאות העבודות להקמת בית הספר השכונתי בישורת האחרונה, וכך גם ארבעת גני הילדים שנבנים באותו המתחם. גם גנים אלו ייפתחו בשנת הלימודים הקרובה, באופן הבא: גן חובה ממלכתי, שני גני קדם חובה ממלכתיים (לגילאי 3-4) וגן אחד קדם חובה ממ"ד (לגילאי 3-4). ההחלטה על פתיחת גנים אלו התקבלה לאחר קבלת כלל נתוני הרישום של תושבי השכונה.

לחינוך הממלכתי דתי, בקרב תושבי השכונה, היה רישום נמוך מאוד. למעשה, נרשמו ילדים בודדים לגילאי חובה ולשכבות הגיל בבית הספר היסודי הממ"ד, ועל כן הם שובצו במוסדות החינוך הממ"ד הסמוכים לשכונה.

סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, מויש לוי: "מערכת החינוך העירונית מנוסה מאוד בפתיחת מוסדות חינוך חדשים, ובכל זאת זה מרגש בכל פעם מחדש. האכלוס בשכונת הציפורים נמצא רק בראשיתו, ובכל זאת עשינו מאמצים עילאיים על מנת לאפשר לכמה שיותר תלמידים ללמוד בתוך השכונה ולהכיר את החברים החדשים שיגורו בסמוך אליהם. אנו מסיימים את בניית בית ספר והגנים, כך שהם יהיו מוכנים לקליטת הילדים ב-1.9.

"אני שמח מאוד ששוב הצלחנו לבחור מנהלת חדשה מתוך מערכת החינוך שלנו. אני בטוח שרויטל תדע להביא את כישרונותיה ויכולותיה לבית הספר החדש, ואני מאחל לה המון בהצלחה."



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד