תלמידי ''עמית'' בוחרים רגשונים עם מסרים

28/06/2017 ד' תמוז תשע"ז

במהלך שבוע הגלישה הבטוחה בבית ספר "עמית" עסקו כלל התלמידים, החל מכיתות א' ועד לכיתות ו', בנושא הלאומי השנתי: "עושים שינוי בחברה – וברשת מושיטים יד לעזרה". התוצר עליו עבדו התלמידים היה עיצוב רגשון (אימוג'י), שיביע את המסר של גלישה בטוחה והושטת יד לעזרה.

נאמני המחשבים מכיתות ג'-ו', בהובלת רכזת התקשוב עינת מזרחי, ערכו תחרות רגשונים, בה בחרו מכלל התוצרים שהוגשו את עשרת הרגשונים הנבחרים. אלה הועלו להצבעה בית ספרית מקוונת, שנעשתה על ידי סריקת ברקוד באמצעות הטלפון החכם.

בתמונה: התלמידים הזוכים מימין לשמאל- מיכל ברנדט, טל דגן, ירדן אלחי, עומר זילברשטיין

התלמידים הזוכים

אחד המצביעים הראשונים היה ראש העיר, חיים ביבס, שביקר בבית הספר בזמן התחרות במסגרת ביקוריו השבועיים במוסדות החינוך בעיר. לאחר ששני תלמידים הציגו לו את התהליך שעברו, בחן ביבס את עשרת הרגשונים שהגיעו לשלב הסופי ולאחר מכן הצביע באמצעות המכשיר הנייד לרגשון האהוב עליו.

בהמשך הצביעו גם תלמידי בית הספר, שבחרו את שלושת הרגשונים שקיבלו את מספר הקולות הגבוה ביותר, והם נשלחו לחברה של "וואטסאפ", כהצעה להוסיף אותם למאגר הרגשונים הקיים באפליקציה.

למקום הראשון הגיעה מיכל ברנדט מכיתה ה'1, למקום השני הגיע עומר זילברשטיין מכיתה ו'2 ולמקום שלישי הגיעו טל דגן וירדן אלחי מכיתה ד'2.



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד