ראש העיר במחנה הקיץ של הצופים

13/07/2017 י"ט תמוז תשע"ז

תנועות הנוער במודיעין מכבים רעות מהוות חלק בלתי נפרד מחיי בני הנוער, ולמעשה כ-40% מכלל הנערים והנערות בעיר פעילים בתנועות ובארגוני הנוער הרבים שקיימים בעיר. מדי שנה מקיימות התנועות מחנות קיץ, וכך היה גם בשבוע שעבר, כשראש העיר, חיים ביבס, ביקר במחנה של תנועת "הצופים", שנערך ביער לימונים שליד צפת.

במחנה זה, שהיה המחזור הראשון מבין שניים של הנהגת איילון, האזור אליו משתייכת העיר, היוו החניכים ממודיעין מכבים רעות רוב מוחלט. מבין 3,000 חניכים שלקחו בו חלק, מהעיר היו כ-2,500 חניכים, שפעילים בששת השבטים שבעיר: אופק, אמיר, דרור, לביא, יובל ותבור.

הביקור המסורתי של ראש העיר במחנה הקיץ של הצופיםהביקור המסורתי של ראש העיר במחנה הקיץ של הצופים

מחנה הקיץ הוא למעשה "עיר קטנה", אותה בונים בעצמם חניכי השכבה הבוגרת מכיתות ט'-י"ב, שמגיעים ליער כמה ימים לפני החניכים.

לביקור, המתקיים מידי קיץ, הצטרפה משלחת קטנה מהעירייה, שכללה גם את חבר המועצה ומחזיק תיק הנוער והצעירים, אלעד שמעונוביץ, ומנהלת מחלקת הנוער והצעירים, לטם גל. במהלכו עברו האורחים בכל אחד ממתחמי השבטים, דיברו עם החניכים וההורים שמתנדבים שם, שמעו מהם חוויות וראו את המבנים המרשימים שבנו.

בחלק מהשבטים הם אף השתתפו במסדרי הסיום, בהם נפרדו החניכים מהמדריכים שהיו איתם כל השנה, בטקסי חלוקת פרסים על תחרות בנייה מחנאית או בטקסי חלוקת עניבות לשכבה הבוגרת. כמדי שנה, חילקו המבקרים לחניכים קרטיבים צוננים, שקיררו אותם מעט מהימים החמים של המחנה.



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד