רישום לקייטנת משרד המדע

29/05/2018 ט"ו סיון תשע"ח

ביום רביעי השבוע עדכנה העירייה כי משרד המדע והטכנולוגיה, אישר השבוע את פניית העירייה לקיים את קייטנת המדע, טכנולוגיה וחלל, שתתקיים במהלך השבוע שבין 30.7 ועד 3.8.

עלות הקייטנה לתלמיד היא 80 שקלים והיתר יסובסד על ידי העירייה ומשרד המדע והטכנולוגיה. הקייטנה מיועדת לכ-100 ילדים והיא תפעל בבית הספר היסודי קשת שבשכונת המגינים. בעירייה ציינו כי בהתאם להנחיית ראש העיר, חיים ביבס, בעת הרישום לקייטנה תינתן עדיפות למשפחות שידן אינה משגת פעילות מסוג זה.

קייטנת המדע תפעל חמישה ימים, ביוזמה ובמימון של משרד המדע והעירייה, ובתפעול חברת ytek, שזכתה במכרז להפעיל את כל הקייטנות בארץ. התכנית מיועדת למסיימי כיתות א' – ו', ובמסגרתה בכל יום בשבוע, ולמשך ארבע שעות וחצי, יפעילו המדריכים סדנאות שיועברו בדרך חווייתית ובאמצעות ערכות רובוטיקה. המטרה היא להגביר את החשיפה וההנגשה של תחומי המדע והטכנולוגיה ולעורר מודעות אליהם כבר בגיל צעיר.

כזכור בתחילה הקייטנה היתה מיועדת לרשויות בדירוג סוציואקונומי נמוך אולם לאחר פניית ראש העיר, חיים ביבס, לשר המדע והטכנולוגיה, אופיר אקוניס, בבקשה לפתוח פעם נוספת את ה"קול קורא" לקיום קייטנת המדע, גם עבור רשויות מקומיות שלא עומדות בתנאי ה"קול קורא" הקודם (דירוג סוציואקונומי 6-1) נפתח קול קורא נוסף אליו ניגשה גם העירייה.

הרישום לקייטנה יתאפשר באמצעות אתר העירייה ויהיה פתוח במשך 48 שעות החל מיום רביעי, 19.7.2017 בשעה 17:00 ועד ליום שישי 21.7.2017 בשעה 17:00.

נציין כי בהתאם לרישום יוחלט על קבוצות הגיל שתיפתחנה. תשובות לתלמידים שישתתפו בקייטנה תימסרנה עד ליום רביעי, 26.7.17.

קייטנת משרד המדע והטכנולגיהקייטנת משרד המדע והטכנולגיה


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד