ביה''ס אמי''ת כבשה את אירופה

19/07/2017 כ"ה תמוז תשע"ז

המפה המיוחדת שהמציאו תלמידי אמי"ת בנים הביאה אותם לניצחונות רבים בתחרויות יזמות בארץ, ובשבוע שעבר היא הביאה אותם להישג נוסף ומכובד ביותר והפעם בקנה מידה עולמי, כאשר זכו במקום השלישי בתחרות בינלאומית שנערכה בבריסל, בלגיה.

הקבוצה מאמי"ת בנים מונה 18 תלמידים מכיתה ט' ושני מנחים עסקיים המתגוררים בעיר: אבינעם בלומנקרנץ ואיציק מלכא, מהמרכז ללימודים אקדמיים אור יהודה. בתחרות ייצגו את הקבוצה, את מודיעין מכבים רעות ואת ישראל, ארבעה תלמידים. למעשה, המודיעינים היו הקבוצה הצעירה ביותר, כיוון ששאר המתחרים היו בגילאי 20-17, והם רק בני 15.

נציגי אמי''ת עם דגלי ישראל בתחרות בבלגיהנציגי אמי''ת עם דגלי ישראל בתחרות בבלגיה

המוצר שיצרו הינו מפה חווייתית לשולחן הפיקניק, שמשעשעת את הסועדים והופכת לשקית זבל, ושמה – "pick-nic". המפה מתהדקת סביב השולחן כדי שלא תעוף, ויש עליה מספר משחקים בהם ניתן לשחק לפני או תוך כדי האוכל. בסיום הפיקניק ניתן להפוך את המפה לשקית, על ידי משיכת שרוכים ייעודים, דבר המקל על המבלים לפנות את כל הפסולת לפח האשפה ולשמור על הסביבה.

בנוסף לזכייה בתחרות הארצית "יזמים צעירים", שבזכותה טסו לייצג את המדינה בתחרות באירופה, הנבחרת מאמי"ת בנים זכתה עם הרעיון שהמציאו גם בתחרות יזמות של חברת אל על והתכנית "יזמים צעירים – עושים עסקים".

במסגרת התחרויות, הקימו התלמידים חברה בשם "פרומוטר", שחזונה הוא ליצור עתיד טוב יותר ולשמור על הסביבה, והיא מכרה כבר יותר מ-2,000 מפות במחיר של 15 שקלים כל אחת.



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד