בית הספר ענבלים מתכונן לפתיחת שנת הלימודים

26/07/2017 ג' אב תשע"ז

בית הספר ענבלים, שבשכונת הציפורים, ייפתח ביום שישי, 1.9.17 בפעם הראשונה את שעריו לטובת תלמידי השכונה החדשה, כאשר העבודות הפיזיות להקמת המבנה כבר נמצאות בשלבים אחרונים.

בימים אלה נערכות ההכנות לקראת פתיחת שנת הלימודים, כאשר בשבוע שעבר נערך מפגש הורים עם מנהלת בית הספר, רויטל ישראל, מחנכות הכיתות, מנהלת מחלקת היסודי, ליזי הרשקוביץ-שמעוני, מפקחת מחוז ירושלים במשרד החינוך, רינה דווידי ומנהלת מחלקת השירות הפסיכולוגי החינוכי שפרה טרייביץ.

בית הספר ענבליםבית הספר ענבלים

במפגש שיתפה מנהלת בית הספר את ההורים על ההיערכות לקראת פתיחת שנת הלימודים. המנהלת הציגה את ה"אני מאמין" של בית הספר הדוגל בכך שהתלמידים נמצאים במרכז וכן על העבודה המשותפת עם ההורים והפיכת בית הספר לקהילה. בין היתר הדבר יקבל ביטוי כאשר במהלך שנת הלימודים הקרובה תלמידי בית הספר יהיו אלה שייעצבו את סמל בית הספר "ענבלים".

במישור הפדגוגי ישראל ציינה כי העבודה הלימודית תיעשה בצורה חווייתית וכן בית הספר ייתן דגש על למידה בקבוצות למידה קטנות ככל שיתאפשר. כמו כן בית הספר ישים דגש מיוחד על לימודי האומנויות השונות כגון מוסיקה, אמנות ומחול.

ישראל ציינה כי הצוות מבקר באופן תדיר במבנה הנמצא בימים אלה לקראת השלמת העבודות הבינוי והוא יכיל בנוסף לכיתות הלימוד גם ספריה, חדר מחשב וחדר מדעים.



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד