היערכות העירייה לפתיחת שנה''ל

02/08/2017 י' אב תשע"ז


חופשת הקיץ החלה לפני לא מעט זמן, ובעוד שתלמידי העיר נופשים אם בקייטנות או במנוחה בבית, בעירייה עוסקים בהכנת בתי הספר לקראת תחילת שנת הלימודים תשע"ח המתקרבת. המוסד המרכזי שצפוי להיפתח השנה הוא מבנה בית הספר החדש של שכונת הציפורים, "ענבלים", הכולל 18 כיתות. בית הספר נמצא בישורת האחרונה של העבודות, והוא צפוי לקבל את התלמידים הראשונים כבר ב-1.9.2017.

בשכונת אבני חן נשלמות העבודות להקמת המבנה השלישי והאחרון של בית הספר העל יסודי עירוני ה', שיחל בשנת הלימודים הקרובה את שנתו החמישית. עם השלמת העבודות, יכיל בית הספר 42 כיתות לימוד, כאשר במקביל יתחילו בתכנון הקמת אולם ספורט עבור תלמידיו.

בבית ספר "האלה", שבשכונת הכרמים, הוכשר בימים אלה מבנה נוסף לשימוש בית הספר, המכיל שבע כיתות לימוד. מבנה נוסף שמוקם בימים אלה, לקראת פתיחת השנה, זהו מבנה המיועד לתלמידי בית הספר לחינוך מיוחד "גוונים".

במקביל למבנים אלה, כזכור, בישיבת המועצה שנערכה לפני כשבוע עדכן ראש העיר, חיים ביבס, כי העירייה החלה בהיערכויות להקמת בית הספר היסודי "שיבולים" שבשכונת הכרמים. כידוע, "שיבולים" הוא בית ספר צומח, שנפתח בשנה שחלפה ומתארח במבנה בית הספר יזמ"ה הסמוך לאתר בו יוקם מבנה בית הספר, שיכיל 12 כיתות לימוד והוא צפוי להיות מוכן לקראת שנת הלימודים תשע"ט.

מבנה גנים בשכונת הציפוריםמבנה גנים בשכונת הציפורים

בנוסף, העירייה החלה בקידום תכנון והקמת הרחבות של חמישה בתי ספר קיימים בעיר, כאשר ב"משואת נריה", בית החינוך כרמים, "דרכי יהודה", "אריאל", אמי"ת בנים ואמי"ת בנות התכנון הוא להוסיף שש כיתות לימוד. בישיבה התיכונית בני עקיבא לפיד התכנון הוא להקים 12 כיתות לימוד. ביבס אף ציין כי בשלב הבא מתכננת העירייה להרחיב גם את בית הספר העל יסודי מכבים רעות ואת בית הספר עירוני א', וזאת לצד תכנון "בית פסג"ה", המעניק מענה לפיתוח המקצועי של עובדי ההוראה בעיר.

לצד עבודות ההקמה, בעירייה גם פועלים לשיפוץ ושדרוג המבנים הקיימים. כבכל שנה, גם השנה במסגרת ההכנות לקראת פתיחת שנת הלימודים נעשות עבודות צביעה של הקירות בכל בתי הספר בעיר, כאשר בתחילה נעשות עבודות הצביעה בבתי הספר העל יסודיים ובהמשך, לאחר סיום "בית הספר של החופש הגדול", יחלו עבודות הצביעה גם בבתי הספר היסודיים.

בנוסף, ייעשו על פי הצורך עבודות שיפוץ ותיקונים בבתי ספר בעיר, ובהם שיפוצי חדרי שירותים, החלפת דלתות ותיקוני תשתית, לרבות תיקוני חשמל, החלפת גופי תאורה ועוד.

כמו כן, בהמשך לתכנית הרב שנתית, יימשכו העבודות להחלפת מטבחים בגני הילדים בעיר, ועם המשך הגידול במספר גני החינוך המיוחד, תבצע העירייה עבודות בינוי בתוך הגנים עצמם על מנת להתאים אותם פרטנית לצרכי הגן. עבודות אלה כוללות יצירת פינות לעבודה פרטנית, חדרי טיפול וכיוצא בזה.



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד