פותחים את עונת הרובוטיקה

14/09/2017 כ"ג אלול תשע"ז

עשרות תלמידי בתי ספר יסודיים וחטיבות ביניים התרגשו לפתוח את עונת הרובוטיקה First Lego League לשנה"ל תשע"ח. השנה תשתתפנה 30 קבוצות של עד 10 ילדים ממודיעין בתוכנית, מכמעט כל בתי הספר היסודיים וחטיבות הביניים. 4 בתי ספר משתתפים בתוכנית זו השנה הראשונה.

האתגר שיוצב בפני התלמידים יעמוד בסימן מים (Hydro Dynamics). באירוע, שהתארח במתחם ההי-טק Shell Tech בפארק הטכנולוגי, צפו התלמידים, המורים והמנטורים המלווים את התוכנית בחשיפת המשימות.

בפרויקט מיוחד זה, ידרשו התלמידים המשתתפים להכין, בחודשים הקרובים, עבודת חקר תוך הצגת פתרון לבעיה הקשורה לשימוש במים, לבנות רובוט מלגו המבצע משימות הקשורות למים, ולהטמיע ערכי ליבה כמו שיתוף פעולה, חדוות עשייה ולימוד עצמאי.

נבחרת אורט עירוני ד זכתה בתחרות רובוטיקה בינלאומיתנבחרת אורט עירוני ד זכתה בתחרות רובוטיקה בינלאומית

את מפגש ההשקה של התכנית כיבדו בנוכחותם סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, מויש לוי, סגנית ראש מינהל החינוך, מירי חוגרי המובילה את התכנית ברמה העירונית, הרב צחי גרין, מנהל חט"ב אמית בנים ויוסי קרל, מנטור מתנדב המסייע בהדרכת התכנית בעיר, שארגנו יחדיו את האירוע.

האירוע זכה להצלחה רבה ואיגד יחדיו בתי ספר רבים מהעיר. מויש, המלווה את התוכנית כבר שנים רבות, ברך את התלמידים וציין את החשיבות של לימודי הרובוטיקה ושל תוכנית First Lego Legue.

כמו כן, בוגרי התוכנית מתיכון אורט עירוני ד', שייצגו בקיץ את מודיעין בתחרות בינלאומית בארה"ב, וזכו שם במקום הראשון, ספרו על העשייה המיוחדת , הלמידה, ההתמודדות עם האתגרים והחוויות מהתהליך ומהנסיעה. לקראת ינואר 2018 יחלו התחרויות האזוריות של בתי הספר.



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד