מועצת הנוער החדשה

04/01/2018 י"ז טבת תשע"ח

נציגי בתי הספר אשר מייצגים את מועצות התלמידים הבית ספריות במועצה העירונית בעיר קיימו לאחרונה בחירות לבעלי תפקידים שישמשו כמזכירות מועצת הנוער העירונית. ההתמודדות החלה לפני כחודש, כאשר בני נוער, ממועצת הנוער קיימו קמפיין בחירות מלא בליווי מנחת המועצה מטעם מחלקת הנוער והצעירים שי-לי לוי.

את מועצת הנוער העירונית מובילים חברי מזכירות המועצה הנבחרים. תפקידם של חברי המזכירות להוביל את קול בני הנוער לכדי עשייה משותפת ושינוי חברתי. בדומה לכל תהליך בחירות ההליך הדמוקרטי הגיע לשיאו ביום הבחירות, במסגרתו הציגו המועמדים בפני 20 חברי המועצה את מצע הבחירות שלהם, תפיסת עולמם ומטרותיהם.

לאחר מכן החל שלב ההצבעה החשאית שבסיומו הוכרזו הנבחרים: יושבת ראש- נאוה בראמי, כיתה י' מהאולפנא, סגנית יושבת ראש- נעמי כהן כיתה יב עירוני ג', דובר המועצה- עידו פלומבו כיתה יא עירוני ג, מזכירה- שקד יעקב כיתה י' עירוני ה', מבקר מועצה- איתי מיכאלי כיתה י' מו"ר, נציגים מחוזיים- עידו דולב כיתה י' בית ספר מו"ר ושיראל דילר כיתה יא מאמית בנות.

נבחרה מועצת נוער עירוניתנבחרה מועצת נוער עירונית


מחזיק תיק הנוער, חבר המועצה אלעד שמעונוביץ: "מועצת הנוער היא גוף חשוב בייצוג הצרכים של בני הנוער בעיר וכגורם מקשר בין העירייה לבני הנוער בעיר. מחלקת הנוער שלנו מייצרת הרבה מאוד אירועים ומסגרות לנוער בעיר וחייב להיות סנכרון מלא כדי שהפעילות תהיה כמה שיותר מוצלחת. זה המקום לבנות מנהיגות אצל בני הנוער, לתת להם את האחריות ולייצר עבודה משותפת למען כולם".

לטם גל, מנהלת מחלקת הנוער והצעירים בעירייה: "מועצת התלמידים והנוער העירונית הינה הגוף הנבחר והמייצג של בני הנוער בעיר ויש להם את התפקיד החשוב ביותר, להשמיע את קול בני הנוער ולדאוג שמקבלי ההחלטות יכירו בצרכים, ידונו בהם וביחד יקדמו את בני הנוער מתוך ההבנה כי הם בעצם, העתיד של עיר העתיד!. לשמחתנו, נבחרה מזכירות מועצה שהיא נבחרת איכותית ומאוד מייצגת של המגוון האנושי של עירנו. אנו כמחלקה, ניתן להם גב מלא לעשות את תפקידם על הצד הטוב ביותר."



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד