מתכוננים לבגרויות

04/01/2018 י"ז טבת תשע"ח

מנהל החינוך בעירייה בשיתוף עם הנהגת ההורים העירונית, מוציא לדרך בימים אלה את תכנית Y-SCHOOL במסגרתה ניתנים שיעורים מתוקשבים לתלמידים, כמעט בכל מקצועות הלימוד. השיעורים מיועדים לתלמידי כיתות י'-י"ב והם יינתנו בעלות נמוכה של 75 שקלים לכל שנת הלימודים.

היוזמה נולדה מתוך מטרה לקדם את הישגי התלמידים, לאפשר להם חזרה על החומר הנלמד, לחזק את ההבנה והלמידה במקצועות השונים ולהשלים פערים לימודיים.

הלמידה תיעשה באמצעות שיעורים מוקלטים בני 10 דקות, על פי חומר הלימוד לבגרויות ועל פי רמות לימוד שונות, ללא הגבלה במספר השיעורים. כל זאת באמצעות שיעורים מתוקשבים במנוי שנתי, בטכנולוגיה מתקדמת וידידותית.

השיעורים המתוקשבים מסייעים גם בפן הכלכלי ויכולים להוות תחליף לשיעורים פרטיים או לצמצם את ההזדקקות להם בקרב התלמידים. הרישום מתבצע כאן באתר העירייה – לחצו על הקישור או באמצעות האפליקציה העירונית.


נתוני התמונה החינוכית תשע''ו - תמונה להמחשהנתוני התמונה החינוכית תשע''ו - תמונה להמחשה

חיים ביבס, ראש העיר: "החשיבות הרבה של ההישגים בבגרויות היא זו אשר עמדה לנגד עינינו כאשר החלטנו לצאת לדרך יחד עם התכנית לשיעורים מתוקשבים. אין לי ספק, שבאמצעות תכנית זו יוכלו התלמידים לשפר באופן משמעותי את הלמידה לבגרויות ולפתוח צוהר ללימודים אקדמיים איכותיים בהמשך דרכם כבוגרים. תכנית זו מצטרפת לתכניות חינוך רבות בהן אנו משקיעים כל השנה, על מנת שתלמידינו יקבלו את מירב הכלים והמיומנויות כדי למצות את מלוא הפוטנציאל הטמון בהם ויצליחו".

מויש לוי, מחזיק תיק החינוך: "אנו ממשיכים להשקיע בתלמידים שלנו בכל התחומים הערכיים, החברתיים והפדגוגיים. אני שמח שהצלחנו להביא לעיר את תכנית Y-SCHOOL אשר תאפשר לתלמידים לקבל תגבור לנלמד בבית הספר, באמצעים טכנולוגיים נגישים ובזמנם החופשי, במחיר זול בהרבה משיעורים פרטיים".



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד