רשת הספריות מסכמת שנה

11/01/2018 כ"ד טבת תשע"ח

תושבי מודיעין מכבים רעות אוהבים לקרוא ספרים ומאוד אוהבים את הסופר דוד גרוסמן . כך עולה מנתוני סיכום שנת 2017 שערכה רשת הספריות בעיר. כ-15,000 בתי אב מנויים בספרייה ונתון מרשים לא פחות, מלמד על העובדה כי בוצעו 220,000 השאלות ספרים השנה.

ברשימת הספרים המושאלים ביותר בקרב המבוגרים עולה כי התושבים אוהבים לקרוא את ספריהם של דוד גרוסמן, קריסטין הרמל, ויקטוריה היסלופ, שרית יש לוי ולארסון.

באופן אולי קצת מפתיע, הדור הצעיר עודנו חובב את ספריהן של הסופרות הישראליות הקלאסיות גלילה רון-פדר ודבורה עומר וספריהן הינם בראש רשימת הספרים המבוקשים.

הספר האהוב ביותר על המבוגרים בשנה החולפת הוא "החיים אחריך" של ג'וגו' מויס ועל הילדים והנוער, "יומנו של חנון" וכמובן אי אפשר בלי הארי פוטר.

ספרייה ציבורית ע''ש משה שכטרספרייה ציבורית ע''ש משה שכטר

לאורך השנה נהנו התושבים מאירועים רבים שיזמה רשת הספריות. בין האירועים הבולטים: תחרות כתיבת שירה לילדים בכיתות ד'-ו' שנערכה לרגל 20 שנה להקמת העיר, 150 ילדים והורים נהנו מחודש בריאות בספריות שנערך יחד עם האגף לשירותים חברתיים בעירייה בחודשי ספטמבר-אוקטובר. במהלך החודש התקיימו שעות סיפור בנושאי בריאות והפנינג צבעוני שהיווה סיום החודש.

לאורך השנה התקיים פרויקט שנתי משותף לספריות בתי הספר היסודיים בסימן 50 שנה לאיחוד ירושלים. במסגרת הפרויקט נערכו סדנאות כתיבה, תערוכה של תלמידים, מועדון קריאה, תיאטרון סיפור לילדים ומפגשים עם יוצרים ביניהם: צרויה שלו, מאיר שלו, רם אורן, מישל קישקה ועוד.

בחודש יוני, נפתחה ספרייה ציבורית חדשה משולבת עם ספריית בית הספר אורט עירוני ד', בשכונת הכרמים.

לחצו כאן למידע נוסף על רשת הספריות של מודיעין מכבים רעות



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד