חלוקת מלגות לסטודנטים לשנת 2018

25/01/2018 ט' שבט תשע"ח

ביום שני נערך בחדר הישיבות שבבניין העירייה, הטקס השנתי של חלוקת מלגות לסטודנטים תושבי העיר. השנה העניקה עיריית מודיעין מכבים רעות מלגות לימודים לכ-60 סטודנטים מהעיר, בסכום כולל של כ-190 אלף שקלים.

ראש העיר, חיים ביבס, העניק את המלגות לסטודנטים יחד עם ממלא מקומו, שלמה פסי, חברת המועצה ויו"ר ועדת מלגות, הילה בן אליעזר, חבר המועצה ומחזיק תיק הצעירים, אלעד שמעונוביץ, חברת המועצה ורד גל בחרי, ראש מינהל החינוך, בתיה שוכן-אורבוך, מנכ"ל עמותת סחלבים, מיקי בר, ומנהלת מחלקת הנוער והצעירים בעמותת סחלבים, לטם גל.

ביבס איחל לסטודנטים בהצלחה בתקופת המבחנים הנוכחית, ואמר להם כי "כחלק מטיפוח הדור הצעיר והאיכותי שלנו, אישרנו לאחרונה מתווה להקמת מוסד אקדמי בעיר, שיאפשר לצעירים ללמוד קרוב לבית ולהמשיך ליהנות מאיכות החיים הגבוהה שעירנו מציעה". ביבס הדגיש בפניהם את החשיבות שהוא רואה במתן מענה מתאים לצרכי צעירי העיר, ואמר כי הוא ישמח לשמוע מה חסר להם ומה ניתן לעשות בכדי לקדם ולהוציא דברים אלו לפועל.

חלוקת מלגות לסטודנטים 2018חלוקת מלגות לסטודנטים 2018

הוועדה העניקה השנה לסטודנטים מלגות בשווי של 3,285 שקלים, וזאת בתמורה למתן 30 שעות תרומה משמעותית למען הקהילה. בנוסף, למספר סטודנטים הוענק סכום של 1,500 שקלים, בתמורה למתן 15 שעות לקהילה, ובהם סטודנטים לתואר שני ותלמיד תיכון אשר משלב לימודים אקדמאיים.

את תרומתם לקהילה יבצעו הסטודנטים, שקיבלו את המלגה, באמצעות התנדבות בתחומים שונים ועם אוכלוסיות מגוונות, התנדבות שתיעשה בתיאום עם רכזת תחום הצעירים. אופן קבלת המלגות יתבצע בשני שלבים, כאשר חצי מהסכום חולק בטקס וחציו השני ישולם עם סיום מכסת שעות ההתנדבות.

חברת המועצה ויו"ר ועדת מלגות, הילה בן אליעזר: "עם אישור המתווה להקמת מוסד אקדמי בעיר על ידי מועצת העיר לפני כשבועיים, עשינו צעד משמעותי הקמת מוסד אקדמי בעיר שיאפשר לצעירים שלנו ללמוד לתואר אקדמי כאן בבית. ההשכלה והחינוך הם ערך מרכזי בכל בית בעיר ובתוך כך הנו נושא שעומד בראש סדר העדיפויות העירוני. העיר מעודדת את ילדיה להשכלה גבוהה, ורואה ערך בשילובם של הסטודנטים שלנו בקהילת העיר בהתנדבות עם קהילות שונות בעיר. השבוע התבשרנו שהעבודות בשכונת מורשת אשר חלקה הגדול מיועד לזוגות צעירים, יצאו לדרך. כאשר מחד יתאפשר לזוגות הצעירים להישאר ולהתגורר בעיר, ומאידך יתאפשר גם ללמוד לתארים אקדמים בעיר, אני תקווה שבעתיד נוסף על היותנו עיר הילדים, מודיעין מכבים רעות תהיה עיר הסטודנטים והצעירים."



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד