מנהל החינוך בעירייה החל להפעיל לאחרונה את המיזם החינוכי-חברתי Yschool המעניק לתלמידים הלומדים בכיתות י'-י"ב לקראת מבחני הבגרויות, אפשרות לשפר את הבנת חומר הלימוד ואת ההישגים בדרך נוחה, זמינה ומקצועית.

מדיווחים של תלמידים המשתמשים בפלטפורמה הלימודית הזו מסתבר שהדבר מאפשר השלמה או תגבור של חומר ומסייע לצמצום פערים לימודיים בין תלמידים ואף מביא לצמצום בצורך בשיעורים פרטיים.

מיזם וואי סקולמיזם וואי סקול

עלות השימוש במיזם לתלמיד הינה 75 שקלים בלבד וזה עבור שנה שלמה. המיזם פועל כבר במספר ערים בארץ בהצלחה רבה והוא מציע פלטפורמה אינטרנטית ללימוד מרחוק, עם אלפי מערכי שיעורים בסרטונים קצרים המועברים על ידי מורים בכל המקצועות הנדרשים לבגרויות כדוגמת מתמטיקה, אנגלית, פיזיקה, כימיה, ספרות ועוד בכל שעות היממה.

כמו כן, מאפשר המיזם למידה פרטית של אחד על אחד בה יכול התלמיד לשאול את המורה "און ליין" שאלות ממוקדות במקצוע בו הוא מתקשה. השיעורים נעשים בהתאמה לדרישות משרד החינוך ומתעדכנים בעת הצורך וניתן להיכנס אליהם ללא הגבלה, בכל זמן שנוח לתלמיד. כך יכולים התלמידים לתרגל ולחזק את הלמידה במקצועות השונים על ידי מורים מנוסים, תוך נטרול הסחות דעת והפרעות בכיתת הלימוד, במרחב האישי בבית או בכל מקום בו מתאים לתלמיד.

להרשמה ותשלום – לחצו כאן לדף המידע באתר העירייה

מויש לוי, סגן רה"ע ומחזיק תיק החינוך: "אני מאוד שמח שהצלחנו להביא את Yschool לעיר. אנו עושים הכל על מנת לתת לתלמידים שלנו את המגוון הרחב ביותר של הכלים, שיוכלו לעזור להם להגיע להצלחות בלימודים. לצד בתי הספר והמורים המצוינים מדובר על כלי עזר נוסף, של שיעורים בכל המקצועות ובכל הנושאים הנלמדים, שיוכלו לעזור לתלמידים שלנו להצליח בלימודים ולממש את כל הפוטנציאל הגלום בהם."



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד