סינמה עירוני ב'

17/05/2018 ג' סיון תשע"ח

השבוע נערך האירוע המסורתי של הצגת תוצרי מגמת התקשורת בתיכון עירוני ב' ע"ש יצחק רבין, שהתקיים בהיכל התרבות מודיעין מכבים רעות.

הערב נפתח באירוע הצגה של קליפים שיצרו תלמידי כיתה י' בנושא 70 שנה למדינת ישראל. התלמידים בחרו בקליפים שירים ישראלים מתקופות שונות המאפיינים נושאים שעל הסדר היום בחברה הישראלית וזוהי תחילת דרכם של תלמידי המגמה לקראת הפקות הסרטים בהמשך.

לאחר מכן, הוקרנו סרטים קצרים באורך של כשבע דקות של תלמידי כיתה י"א. הסרטים עסקו בסוגיות המטרידות את בני הנוער בן השאר נושא שתיית האלכוהול , נהיגה בשכרות, שימינג ברשתות, הטרדות מיניות ועוד נושאים חברתיים.

מגמת תקשורת, עירוני ב'מגמת תקשורת, עירוני ב'

בשיאו של הערב, היה אירוע חשיפת סרטי בוגרי המגמה שנקרא על שמו של תלמיד המגמה, ירדן נגאר ז"ל, שנהרג בתאונת דרכים בחופש הגדול שבין כיתה י"א לי"ב.

הסרטים של שכבת י"ב היו בעלי משמעות חברתית ובעיקר שופעים ביצירתיות. סרטים אלו סיכמו שלוש שנים של עבודה והתמקצעות בתחומי הכתיבה, הצילום , העריכה , הבימוי וההפקה. בפני התלמידים הוצבו אתגרים של עבודה בשיתוף פעולה בצוותים ולהפיק סרט איכותי בעל אמירה משמעותית. הסרטים השנה עסקו בשאלות זהות מינית , סכנות ברשת , אובדן, שחיתות חברתית וחברות .

בכל שנה מתכבדת משפחת נגאר בבחירת הסרט הזוכה והשנה נבחר הסרט "קשר רציני" העוסק בסוגיית הסכנות ברשת. סרט זה של שני ארונוביץ , עדו מור, יובל כהן ונדב מרקוביץ', ריתק את הקהל באולם והצליח לייצר מתח אצל הצופים יחד עם העלאת המודעות בקרב בני הנוער שצפו בו לנושא חשוב זה.

אבישי קליינמן המורה להפקות בבית הספר סיכם: " ערב זה הינו תוצר של כשרון נחישות והתגברות על לא מעט מכשולים על כל אלה גאים מאוד בתלמידים שלוש שנים של פעילות אינטנסיבית שבהם ראינו את הנוער האיכותי מתפתח וגדל תוך כדי גם נכנס לנו ללב."



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד