אלופי ליגת בתי הספר בכדורסל

06/06/2018 כ"ג סיון תשע"ח

אולם הפיס ברעות התמלא ביום שישי, 25.5.18, באוהדים והורים נרגשים שהגיעו לצפות במשחקי הגמר של ליגת בתי הספר בכדורסל, שהוקדשו זו השנה ה-9 לזכרו של בן העיר, אורן מזרחי ז"ל. במסגרת המשחקים, התחרו השחקנים והשחקניות מבתי הספר "אלונים", "קשת", "עידנים" ו"מעוז המכבים" על התואר אלופי ליגת בתי הספר בכדורסל לבנים ולבנות.

ראשונות לעלות על הפרקט היו השחקניות של בתי הספר "קשת" ו"עידנים". הקבוצה של קשת, מחזיקת הגביע משנה שעברה, הציגה לאורך כל המשחק שליטה בכדור ועבודת צוות טובה על הפרקט.

עד לרגעים האחרונים של המשחק היה נראה שהניצחון כבר נמצא בכיס, אך בנות עידנים, שהגיעו נחושות לזכות בגביע, הצליחו בדקות החשובות לצמצם את הפער, להגיע ליתרון קטנטן ולזכות באליפות אחרי ניצחון על חודה של נקודה אחת קטנה אבל גדולה בתוצאה 23:24.

נבחרת מעוז המכביםנבחרת מעוז המכבים

הגמר השני, הפגיש את בני "אלונים" עם בני "מעוז המכבים" וסיפק לצופים משחק כדורסל צמוד ביותר. השחקנים עלו על הפרקט כשהם חדורי מוטיבציה ושיחקו ראש בראש על התואר אלופי הליגה. המשחק שהיה צמוד לכל אורכו סיפק מתח שלא היה מבייש משחקים בליגת העל. המחצית הראשונה הסתיימה בתוצאה 23:24 ועד לדקות האחרונות של המשחק לא היה ברור מי הולכת לקטוף את הגביע. בני מעוז המכבים שהיו נחושים לשמור על הגביע מהעונה שעברה, הצליחו בדקות האחרונות להגדיל את הפער, לחתום את המשחק בתוצאה 44:49 ולזכות באליפות.

מוקדם יותר באותו היום התקיימו גם המשחקים למקומות 3-4 בין "רמון", "אבני חן", "עמית" ו"שבטי ישראל". בנות אבני חן הצליחו לגלות עליונות מרשימה ולגבור על בנות "רמון" בתוצאה 5:20. אצל הבנים התנהל משחק צמוד יותר, כאשר כדורסלני עמית ידעו ללחוץ על הדוושה בדקות האחרונות וחתמו את המשחק עם ניצחון 34:35 על בני "שבטי ישראל".

בטקס חלוקת הגביעים והמדליות לאלופות ולשחקני הליגה המצטיינים השתתפו בני משפחתו של אורן מזרחי ז"ל, מ"מ ראש העיר ויו"ר עמותת סחלבים, שלמה פסי, מנכ"ל עמותת סחלבים מיקי בר ומנהל אגף הספורט, חנן דנציגר.

אייל מזרחי, אביו של אורן ז"ל: "כיף לראות את הרמה של הילדים שהולכת ומשתבחת. המטרה שלנו היא להמשיך להנציח את אורן, ולהשמיע את המקרה שלו במטרה למנוע את המקרה הבא. אני מבקש מילדי העיר, עכשיו לקראת החופש הגדול ובכלל, לשמור על עצמם ולהתרחק מסכנות. אני רוצה להודות לשחקנים, להורים, לעירייה, לאגף הספורט בעמותת סחלבים ולכל מי שתרם להצלחת הליגה."



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד