אורט עירוני ד' זכה בפרס החינוך

07/06/2018 כ"ד סיון תשע"ח

אורט עירוני ד' זכה בפרס החינוך של רשת אורט, בזכות העשייה הרבה בתחום החינוכי והערכי. בשיקולי ועדת הפרס שיבחו חברי הוועדה את הקשר של בית הספר לקהילה בתוכניות חינוכיות ביניהן, שיעורים משותפים עם הגיל השלישי, למידה בחברותות, הנצחת ניצולי שואה "זיכרון מבעד לעדשה", "שומרי מסך" הפועל כנגד מניעת בריונות ברשת ופרויקט "חמניות" - התנדבות בבית ספר לבעלי מוגבלויות קשות.

בנוסף, התרשמו מהעשייה הרבה והמגוונת שנעשית בבית הספר הכוללת פרויקטים ותכניות חינוך ייחודיות. כך למשל, נבחרת רובוטיקה אשר זכתה שנה שעברה בתחרות עולמית בארה"ב, "פרויקט ניצוצות" שהוא פרויקט ייחודי בעיר, במהלכו מגיעים אנשים מהקהילה להציג את "הניצוץ שלהם", תחום עיסוק או עניין מיוחדים בפני התלמידים, "בשביל ההצלחה" (שכבת ח' ) במהלכו לומדים התלמידים על מגוון תחומים באופן חוויתי כמו קולנוע, אומנות, תיאטרון, כישורי חיים.

אורט עירוני ד' זכה בפרס החינוך של הרשתאורט עירוני ד' זכה בפרס החינוך של הרשת

חברי הועדה ציינו לשבח את פרויקט Isteam - פרויקט יזמות וחדשנות במסגרתו תלמידי שכבת י"א כותבים ערכים בויקפדיה על קהילות שנכחדו במזרח אירופה במלחמת העולם השנייה, ותלמידי אלקטרוניקה הבונים רחפנים במסגרת לימודיהם. התלמידים תיארו לחברי הועדה את העבודה התהליכית שנעשית עם כל תלמיד מחטיבת הביניים ועד לסיום בית הספר החל "ממסע זהות"- מסע ישראלי, מסע לפולין, ועד לאסיפת הורים שבה החוזקות של התלמיד נמצאות במרכז השיח.

עוד בנימוקי הזכייה התייחסו חברי הועדה לציון האקלים הגבוה שבו זכה בית הספר ביחס לבתי ספר אחרים בארץ ואת זכייתו שנה שעברה בפרס החינוך חברתי- ערכי של משרד החינוך והדגיש כי בית ספר מהווה מודל ודוגמה בעיר.

מנהלת בית הספר, גלית גולדברגר: "פרס זה הוא הוקרה על העשייה הרבה והמשמעותית שנעשית מכל הלב ומתוך תחושת שליחות, על ידי כלל עובדי בית הספר. אין יותר גאים מאיתנו להיות בית ספר מהעיר מודיעין מכבים רעות שנבחר לבית הספר המצטיין של הרשת."



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד