פרס החינוך לישיבת בני עקיבא

21/06/2018 ח' תמוז תשע"ח

בפעם החמישית ברציפות בית ספר מהעיר זוכה בפרס החינוך הארצי לשנת תשע"ז. ביום רביעי האחרון הוענק לישיבה התיכונית של רשת בני עקיבא לפיד "תורת נחום" מודיעין. זהו בית הספר השישי מהעיר שזוכה בפרס היוקרתי ביותר לבתי הספר לאחר שקדמו לו עירוני ב', בית הספר העל יסודי יחד, גוונים, בית הספר מכבים רעות, אולפנת אורות מודיעין וכעת הישיבה התיכונית (כאשר בעבר זכה בית הספר היסודי אופק, גם הוא בפרס זה).

זכייה זו מצטרפת גם לזכייתה של העיר מודיעין מכבים רעות בפרס החינוך הרשותי לשנת הלימודים תשע"ו.

חברי וועדת הפרס נימקו בהחלטתם להעניק השנה את הפרס היוקרתי לישיבה על אווירה תורנית ומציונות לימודית ברמה גבוהה. נימוקים אלה משולבים על פי הנימוקים, עם עשייה חברתית ענפה, ערכיות ונתינה. בנוסף, קיים מנגנון הפועל לאיתור תלמידים עם צרכים מיוחדים ותמיכה בהם תוך התאמה אישית לכל תלמיד. עוד נכתב בנימוקים כי קיימות בישיבה תכניות ייחודיו לקידומם של התלמידים, בהן תכנית לימודית-אקדמית ותכנית לימוד בקיאות בתנ"ך, הכוללת היכרות מעמיקה עם נופיה של הארץ.

פרס החינוך הארצי לישיבת בני עקיבא לפיד מודיעיןפרס החינוך הארצי לישיבת בני עקיבא לפיד מודיעין

הישיבה הוקמה לפני 19 שנים ומונה כיום 970 תלמידים ובכך נחשבת לישיבה התיכונית הגדולה ביותר בארץ (מבחינת מספר תלמידים). תחת ניהולו של מנהל הישיבה, הרב שמואל רוזנבלום, מתקיימת בישיבה אווירה תורנית ומצוינות לימודית משולבת בנתינה וערכיות רבה. צוות הישיבה מכוון לכך שכל תלמידיה יספגו את אווירת הקדושה ויתנסו בתכניות לימוד מגוונות תוך פעילות חברתית חווייתית ואהבת הארץ. כמוסד קהילתי, הישיבה יוזמת תכניות הקשורות בחינוך, העשרה ותרבות לתושבי העיר כמו למשל בחגי שבועות, פורים ויום העצמאות.

הרב שמואל רוזנבלום בירך על קבלת הפרס והוסיף כי: "הישיבה זכתה בזכות צוות מסור שבא לעבוד מתוך שמחה, שליחות וחדוות יצירה ומוכן לחשוב מחוץ לקופסא ולצאת מהשגרה. זה מתבטא בפעילויות רבות עם התלמידים מעבר לשעות הלימודים ובקשר מאוד קרוב בין הצוות לתלמידים. אני מודה למרכז הישיבות בני עקיבא, לצוות ולהורים שעוזרים ותומכים וכמובן לתלמידים המקסימים שביחד איתם אנו יכולים לעלות לפסגות חדשות כל הזמן".

ראש מינהל החינוך, בתיה שוכן-אורבוך אמרה כי: "זכייתה של הישיבה בפרס הארצי מהווה מקור גאווה רב לעירנו. הרב שמואל רוזנבלום יחד עם צוות הישיבה, מובילים ביד רמה מסורה ומקצועית את החינוך הערכי והלימודי, שמשתלבים יחד לכדי מצוינות שניכרת היטב בעשייתם".



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד