רישום לקייטנת משרד המדע

01/07/2018 י"ח תמוז תשע"ח

קייטנת המדע, הטכנולוגיה והחלל של משרד המדע והטכנולוגיה תפעל בעיר בשלושה מחזורים בני חמישה ימים כל אחד ותאפשר פתרון קיצי מעניין לכ-300 מילדי העיר בכיתות א' עד ו'.

לרישום לקייטנה הקליקו כאן

קייטנת המדעים מיועדת לתלמידי כיתות א'-ו', ובמסגרתה בכל יום בשבוע, ולמשך חמש שעות, יפעילו המדריכים שלוש סדנאות, אשר יועברו בדרך חווייתית ובאמצעות ערכות רובוטיקה, אלקטרוניקה וטכנולוגיה בפעילויות שיסייעו לילדים להעשיר את ידיעותיהם ללא צורך בידע מקדים. המטרה היא להגביר את החשיפה וההנגשה של תחומי המדע והטכנולוגיה ולעורר מודעות אליהם כבר בגיל צעיר.
בקייטנה זו, שעלותה להורים 80 שקלים והיתר יסובסד על ידי העירייה ומשרד המדע והטכנולוגיה, יפעלו 12 קבוצות ובסך הכל יהיו בה כ-300 ילדים.

הקייטנות יפעלו בשלושה מחזורים, כאשר בכל מחזור יפעלו 4 קבוצות לימוד של עד 25 תלמידים בכל קבוצה: המחזור הראשון יתקיים מיום ראשון 22.7 ועד ליום חמישי 26.7. במחזור זה ייפתחו שתי קבוצות לבוגרי כיתות א' ו-ב' ושתי קבוצות לבוגרי כיתות ג' ו-ד'.

המחזור השני יתקיים מיום ראשון 29.7 עד ליום חמישי 2.8. במחזור זה ייפתחו גם כן ארבע קבוצות שתיים עבור בוגרי כיתות א' ו-ב', קבוצה אחת עבור בוגרי כיתות ג' ו-ד' וקבוצה אחת עבור בוגרי כיתות ה' ו-ו'. המחזור השלישי והאחרון ייפתח ביום ראשון 5.8 ויסתיים ביום חמישי 9.8. מחזור זה יכלול בדומה למחזור השני שתי קבוצות עבור בוגרי כיתות א' ו-ב', קבוצה אחת עבור בוגרי כיתות ג' ו-ד' וקבוצה אחת עבור בוגרי כיתות ה' ו-ו'.

קייטנת מדעקייטנת מדע

על מנת להירשם הקימה עמותת סחלבים, האמונה על פעילות הקייטנה מטעם העירייה, דף מיוחד לרישום שייפתח ביום חמישי 28.6.18 בשעה 12:00 ותסתיים ביום שלישי 3.7.18 בשעה 12:00.

נדגיש כי השיבוץ לקייטנה ייעשה בתום תקופת הרישום ולכן אין משמעות לתאריך הרישום כל עוד שהוא נעשה במסגרת המועד שהוקצב לו. במקרה של יותר נרשמים ממספר המקומות הפנויים תיעשה הגרלה בקרב כלל הנרשמים.

כמו כן, מאחר והקייטנה תפעל בשלושה מחזורים, כל ילד שנרשם לקייטנה צריך להירשם למחזור המועדף עליו. יחד עם זאת עליו לציין בהערות את דירוג העדיפויות הבא למקרה ובו יהיה עודף ביקוש למחזור מסוים, כך יתאפשר לעירייה לשבץ את התלמיד בעדיפות הבאה או בזו שאחריה. כאמור במידה ומספר הנרשמים יהיה מאוד גבוה, תיערך הגרלה בין המבקשים לקחת חלק בקייטנה. החיוב עבור הקייטנה יבוצע רק לאחר שיבוץ התלמידים.



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד