קייטנות הקיץ יצאו לדרך

05/07/2018 כ"ב תמוז תשע"ח

כ-9,000 מילדי העיר הצטרפו בתחילת השבוע למערך קייטנות הקיץ של העיר וייהנו במהלך החופש הגדול ממגוון פעילויות חינוכית וחווייתית.

עם תחילתה של חופשת הקיץ נפתח ביום ראשון 1.7, זו השנה החמישית בעיר "בית הספר של החופש הגדול", ביוזמת משרד החינוך ובשיתוף מרכז השלטון המקומי. כידוע, בית הספר של החופש הגדול פועל בשיתוף עם משרד החינוך בשכבות א' עד ג', אולם במודיעין מכבים רעות הוחלט להרחיב את התכנית וליישם את בית הספר של החופש הגדול גם עבור תלמידי כיתות ד', דבר שהביא לגידול במספר המשתתפים.

סך הכל משתתפים בתכנית השנה כ-4,800 ילדים השנה לעומת 4,600 אשתקד, מתוכם כ-450 תלמידים מכיתות ד'. את פני התלמידים קיבלו, בכל אחת מ-180 הקבוצות הפועלות בכל בתי הספר היסודיים בעיר, צוותי ההוראה של בית הספר, שגויסו במיוחד לתוכנית בכדי לשמור על הרצף החינוכי.

קייטנות הקיץ במודיעין מכבים רעותקייטנות הקיץ במודיעין מכבים רעות

במהלך שלושת השבועות הקרובים, ייהנו התלמידים מתוכנית מגוונת ועשירה תחת הנושא "מפליגים עם סיפורים", המשלבת בין מערך ההתפתחות והצמיחה של התלמידים לבין פעילות חווייתית והתנסותית דרך למידה משמעותית והנאה. הילדים יעסקו בתכנים ערכיים, איכותיים ומבוקרים ויתנסו בטיפוח יכולות בתחומי העשרה, ספורט, עברית, מעורבות חברתית ועוד.

בנוסף, יצאו לדרך גם קייטנות הקיץ של עמותת סחלבים, בהן ישתתפו השנה כ-3,920 מילדי העיר בגילאי גן ועד נוער. בקייטנות הגנים "המדען הצעיר", יצאו הילדים למסע של חוקרים צעירים בעולם של תגליות וחוויות וייהנו מתוכנית חינוכית עשירה במסגרתה ילמדו על המצאות ותגליות מן העבר, יחקרו, יערכו ניסויים וילמדו דברים חדשים על מדע וגם על חברות, עזרה ומסוגלות.

בקייטנות הנושא של סחלבים, יפעלו במתכונת המסורתית של קייטנות "החופש לבחור" הכוללות קייטנת מבוכים ודרקונים, קייטנת אקסטרים על גלגלים, אילוף כלבים וקייטנת מולקולה. לצד אלו יפעלו במהלך החופש הגדול מגוון סדנאות ומחנות ספורט, בין היתר, יפעלו סדנת תיאטרון, קולנוע ותקשורת, סדנת מבוכים ודרקונים לילדים ונוער וכן מחנות אימונים בכדורגל, טניס, אומנויות לחימה, גלגיליות, התעמלות קרקע וריקודיים סלוניים. הקייטנות והסדנאות ישלבו ימי שיא, פעילות בבריכות, אטרקציות, סרטים, הצגות ופעילויות אתגריות.

קייטנה נוספת שתתחיל בקרוב היא קייטנת המדע, הטכנולוגיה והחלל של משרד המדע והטכנולוגיה, שתפעל בשלושה מחזורים ותאפשר פתרון קייצי ומעשיר לכ-300 מילדי העיר בכיתות א' עד ו'. בקייטנה זו ייהנו הילדים מסדנאות בנושאי רובוטיקה, אלקטרוניקה וטכנולוגיה, שיסייעו לילדים להעשיר את ידיעותיהם ולהגביר את החשיפה וההנגשה של תחומי המדע והטכנולוגיה.



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד