מנהלות חדשות לבתי הספר כרמים ואבני חן

12/08/2018 א' אלול תשע"ח

רוזי ברקוביץ מנהלת כרמים

לאחרונה נבחרו במכרזים שתי מנהלות חדשות לבתי הספר, הכרמים ואבני חן. רוזי ברקוביץ', נבחרה לנהל את בית הספר בית חינוך כרמים לאחר שמנהל בית הספר עותניאל גלילי, הודיע על יציאתו לשנת שבתון.

ברקוביץ' ניהלה שורת תפקידים בבית הספר אלונים מזה שש שנים, כאשר משנת 2017 שימשה כסגנית מנהלת בית ספר אלונים בעיר. בתפקיד זה עסקה, בין היתר, בניהול מעקב פדגוגי אחר יישום תכניות לימודים, איתור מוקדי קושי, קליטה וליווי של מורים חדשים, טיפוח קשרים בינאישיים בצוות ושימור וטיפוח קשרי קהילה.

בעברה שימשה ברקוביץ' במשך כשלוש שנים גם כמנהלת כיתת לקויות למידה ובעיות התנהגות, בבית הספר היובל בעיר. במהלך שנות עבודתה בבית הספר בתפקיד זה, זכה בית הספר בפרס החינוך בתחום שילוב וקידום תלמידים עם צרכים מיוחדים.

עידית ניב מנהלת אבני חן

את מנהלת ביה"ס אבני חן שפרשה לגימלאות המנהלת החדשה שמונתה לבית הספר אבני חן היא עידית ניב, עקב יציאתה של מנהלת ביה"ס אביבה לוי לגמלאות. ניב ניהלה במשך ארבע שנים את התיכון הצומח השש שנתי "אור" בצור הדסה.

במסגרת תפקידה ניהלה באופן שוטף את חטיבת הביניים והתיכון בתחומי הפדגוגיה, פיתוח מקצועי, הקמת מגמות והטמעת תכנים חברתיים-ערכיים. כמו כן, נבחרה לנהל תכנית פיתוח למנהלים של אבני ראשה שמטרתה ליווי מנהלים להובלת תהליכי שינוי בביה"ס.

לפני תפקיד זה, ניהלה משך עשר שנים את ביה"ס היסודי אלון, שם הובילה את ביה"ס לשינוי עמוק, מבי"ס שהוגדר כתת משיג לבי"ס מצטיין בהישגים לימודים ובאקלים חינוכי מיטבי. ביה"ס זכה בתעודות הצטיינות מחוזיות והיה מועמד לפרס חינוך ארצי. בנוסף, כמנהלת ביה"ס, נבחרה ניב לתכנית מצוינות למנהלים, במסגרתה הנחתה מנהלים לתהליכי פיתוח פדגוגיים בבתי הספר.

ברקוביץ' וניב יכנסו לתפקידן בשנת הלימודים הקרובה. בעירייה ובמינהל החינוך בירכו את ברקוביץ' וניב על בחירתן למנהלות בתיה"ס וציינו כי מדובר בנשות חינוך איכותיות, מסורות ומקצועיות, שיהוו ללא ספק חלק משמעותי במערכת החינוך העירונית.



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד