נפתחה עונת הרובוטיקה

16/09/2018 ז' תשרי תשע"ט

עם פתיחת שנת הלימודים תשע"ט נפתחה עונת הרובוטיקה בתוכנית FIRST LEGO League המיועדת לתלמידי כיתות ד'-ט', באירוע גדול בתיכון עירוני א'. באירוע השתתפו 28 קבוצות מ-24 בתי ספר בעיר, כאשר התלמידים, המורים, המדריכים והמתנדבים קיבלו הסבר כללי על עונת הרובוטיקה החדשה.

בנוסף, תלמידים מאורט עירוני ד', שזכו בשנה שעברה במספר תחרויות וייצגו את מודיעין מכבים רעות ואת ישראל בתחרות בינ"ל באסטוניה (יחד עם תלמידי אמי"ת בנים וישיבת בני עקיבא מודיעין לפיד) סיפרו על חווית הרובוטיקה האישית והקבוצתית שלהם.

נושא התחרות השנה יהיה Into Orbit - מסע במערכת השמש. יחד צפו התלמידים בשידור הישיר של FIRST ישראל שבו נחשפו המשימות המאתגרות שעל הרובוט שיבנו לבצע וההגדרה המדויקת של עבודת החקר על פי הנושא שנבחר.

פתיחת עונת הרובוטיקה באירוע בתיכון עירוני א'פתיחת עונת הרובוטיקה באירוע בתיכון עירוני א'

המשימות כאמור השנה, יהיו קשורות למסע בחלל ולחקר בנושאים הקשורים לקשיים איתם צפוי להתמודד האדם בטיסה בחלל ועל פי ניסיון העבר, צפויים התלמידים לספק פתרונות יצירתיים, מעניינים ומבוססים. במהלך הערב, שאלו התלמידים את המדריכים הוותיקים והמתנדבים של FIRST שאלות הנוגעות לתכנית ולנושא השנה.

בנוסף, הוכרזו הפעילויות והאירועים העירוניים בתחום הרובוטיקה הצפויים בהמשך השנה, הנערכים בהתנדבות על ידי בוגרי התוכנית. את האירוע כיבד בנוכחותו אביהו בן-נון, מייסד FIRST ישראל שגם נשא דברים ואלן גרין, תושב העיר, שהביא לישראל את תחרות FIRST LEGO League ומשמש שופט זירה בתחרויות.

לאחר שבשנה שעברה נרשמו הישגים מרשימים של קבוצות הרובוטיקה ממודיעין מכבים רעות ברמה הארצית והבינלאומית, ישנה ציפייה שגם השנה תימשך המסורת וירשמו הצלחות והישגים.



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד