הקמת בית ספר בשכונת נופים

04/10/2018 כ"ה תשרי תשע"ט

שנת הלימודים תשע"ט כבר החלה ובמקביל בעירייה כבר החלו בהכנות לשנת הלימודים תש"פ. לפני כשבועיים החלו העבודות להקמת בית הספר היסודי ברחוב יער הזורע, בשכונת נופים הנמצאת בימים אלה בעבודות מתקדמות לקראת הקמתה ואיכלוסה.

בשלב הראשון שנמשך כחודש ימים, מבוצעות באתר עבודות עפר על המגרש שכוללות את פינויו של העפר וחפירות. עתה מתבצעות עבודות לקידוח יסודות המבנה והכנת התשתיות.

על פי התכנית, ישתרעו מבנה בית הספר והגנים הסמוכים לו, על פני כ-2,500 מ"ר. מבנה בית הספר היסודי שיהיה ממלכתי, יכלול 18 כיתות לימוד, אולם ספורט, מגרש ספורט, חדרי טכנולוגיה, ספרייה, חדרי עזר שונים וחצר פעילות. בנוסף כאמור, ייבנו ארבעה גני ילדים חדשים בצמוד למבנה בית הספר. העבודות צפויות להמשך כשנה.

שכונת נופים בבניהשכונת נופים בבניה

נציין כי בהמשך תחל הבנייה של בית הספר היסודי ממלכתי דתי שיהיו בו 24 כיתות והוא ישרת את תלמידי נופים וציפורים. בשלב מאוחר יותר יוקם בשכונה גם בית הספר על יסודי ממלכתי בן 42 כיתות.

שכונת נופים הנבנית במערב העיר תכלול כ-1,850 יחידות דיור למגורים. השכונה, שעתידה להתפרש על פני כ- 955 דונם תכלול בנוסף 9,500 מ"ר של שטחי מסחר ותעסוקה, מבני ציבור ושטחים ירוקים אשר ישקיפו אל פארק ענבה ויחוברו לשכונות הסמוכות באמצעות גשרים ומעברים תחתיים.



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד